• Imke1977

Någon som vet vart man kan få tag på detta hårsmycke!?

Bilden är tagen från en blogg och säkert personlig. Men kika på hårdiademet. Underbart! Någon som känner igen det?
  • Svar på tråden Någon som vet vart man kan få tag på detta hårsmycke!?
  • ewaulrica

Kan du helt enkelt inte skriva till bloggerskan och fråga? :)

• daniiel

Oh, Mats Sundin och vackra Josephine Johansson :) Otroligt fint diadem, vet dock inte vart man kan få tag på ett sådant.

Här är några, kanske inte jättelika men.. ja..
    www.diadema.se/diadem-p-82.html
    www.tiaror.se/Bilder/369_2.jpg
    www.etsy.com/listing/72343779/bridal-crystal-headband-rhinestones
    www.etsy.com/listing/84345662/five-stone-rhinestone-bridal-headband
    www.etsy.com/listing/80337624/wedding-tiara-wedding-headband-silver

• Imke1977

Jo... funderade på det. Men tänkte jag skulle höra lite här först om någon sett det
    Och inte bara dundra in ett mail till en random bloggerska jag råkade hitta

• daniiel

De gifte sig 2009, så har du otur kanske det inte finns att få tag på nu (eller kanske är jätte-mega-superdyrt :P). Hoppad att du lyckas leta reda på det iaf :)

• daniiel
    Imke1977 skrev 2011-11-16 14:41:21 följande:
    www.etsy.com/listing/84345662/five-stone-rhin...

Den va ju väldigt lik faktiskt ändå
    Bloggerskan som bilden fanns på var inte själva bruden. Utan en vän verkar det som. jag mailade så får vi se
    Annars var ju detta lite likt ändå
    Ja, bruden på bilden heter Josephine som jag skrev tidigare. Det är bilder från bröllopet mellan henne och hockeyspelaren Mats Sundin ;)

Hoppad du ska få svar med glädjande besked :) Men ja, annars så tycker faktiskt jag också att det där på etsy var lite likt :)
  • Imke1977

Snacka om att ha tunnelseende.... Inte fasen såg jag att det va mats sundin! :-O  Hjälp vad jag skäms... :-/

• Imke1977

Ja.. det är väl förmodligen ett extremt superduperdyrt smycket såklart

• daniiel

Haha ptja.. med tanke på vad NHL-spelare förmodligen tjänar, så hade de nog råd med något superdyrt och exklusivt med diamanter eller något :P Meeeen... behöver ju inte alls vara så :)

Svar på tråden Någon som vet vart man kan få tag på detta hårsmycke!?