• Becca78

Fest häfte.. HÄLP!!

Finns det någon vänlig själ, som vill dela med sig av sitt Fest häfte? Tycker det är jätte svårt och behöver hjälp:) Maila gärna på becca.78@hotmail.com  Tack på förhand!!

• Svar på tråden Fest häfte.. HÄLP!!
  • Klantus

Jag kikar gärna oxå om nån har nån bra att visa :)

• Drullen

Vad ska vara med i ett häfte? Vissa är ju jättemycket, men va" hör till" att man har? Vad behöver man?

• daniiel

Det beror ju lite på, men vi hade menyn, lite allsånger och annat kul, ett tack till gäster och de som hjälp till lite extra samt lite info om brudparet (endel respektive kände ju inte oss).

Egentligen behöver man inget festhäfte alls, utan det är väl mer som en extragrej man kan ha med om man vill helt enkelt. Menyn och annan info går ju faktiskt bara ställa fram på borden eller annan plats om man vill ha det.

• Drullen

Vi kommer inte ha nån avancerad mat så det är inte nödvändigt att skriva ner, men att ha nånting skrivet kanske är kul. Sånger o så kan bli svårt eftersom 1/3 bara kan engelska o lika många bara svenska.

• Klantus

Kanonfint! :)
    Vi tänkte oxå ha ett roligt häfte.. Men det blir ett kombinerat för både vigsel och fest :) Gifter oss på samma ställe som festen direkt efter varandra.. 

• suzanna82

Hej!

Skulle också uppskatta att se era häften. Tack på förhand!

• Emma Panyatorn
    daniiel 
    Kan du snälla maila mig oxå så får jag kika?   Skrattande
Svar på tråden Fest häfte.. HÄLP!!