• Stjärnfall

Till er som har en ring med stor sten.

Hej!

Jag vill nog ha en "prinsessring". Med en stor diamant i mitten. Men jag undrar om man fastnar i kläder och saker och ting? Jag är mkt klantig och jag har f¨ått för mig att jag kommer störa mig på ringen med tiden om jag håller på att fastna överallt.

• Svar på tråden Till er som har en ring med stor sten.
  • Isis

Det är en vanesak!
    Men jag tror att infattningens höjd är ännu viktigare för känslan än storleken på stenen.
    Var noga när du provar ut storleken på själva ringen, så den inte blir för stor, då får du rätta till stenens placering hela tiden... 

• Paris 111202

Jag har en ring med en stor sten, och en fattning som gör att den står ut extra mycket- och om några veckor kan jag svara på din fråga. =) Som Isis skrev är det bra att inte välja för stor storlek, jag har tagit en snäv storlek på ringen (har provat ut storleken både sommar och vinter), och den snurrar inte alls när jag har den på- annars kan man nog bli galen (plus att det inte är så snyggt med en sten som hänger åt ena hållet).

• augustesen

Jag har en prinsessring med väldigt hög fattning, dock på högra ringfingret :p Det är ovant i början och då fastnar man en del, sen är det mest halsdukar, vantar och strumpbyxor som är jobbigt. Men tycket det är så fint att jag kan offra några par strumpbyxor :)

• usamamman

Vanesak.

Jag har tyvarr rispat dottern och makes av olyckshandelse med min ring. Den har fastnat i jeansfickorna och i mitt har. Den samlar ackel i sig om man diskar for hand och bakar.

Men man vanjer sig!

usamamman.myshowroom.se/

• SofieGog

Som andra har sagt har sa beror det mycket pa fattningen. Jag har haft min i ett par veckor och har inte fastnat eller haft problem alls aven fast min sticker ut en hel del.  Har du manga sma diamanter pa bandet sa ar det sa klart svare att halla rent och enklare att fastna i saker. Men det ar ocksa en vanesak tror jag.

Svar på tråden Till er som har en ring med stor sten.