-
-
Svar på tråden Nu vill jag ha tips på duktiga fotografer i Sverige (helst kvinnliga) Tack på förhand :)
-
Sara Landstedt, hemsida: dayfotografi.se/
-
Vart finns du i Sverige. Vet en i Skaraborg. Kan det vara intressant?
. -
Heelena Lindholm i Norrköping ska vi anlita så henne tipsar jag om. Hon är frilansfotograf men har gått som lärling ett år med en bröllopsfotograf och tar väldigt fina bilder. Hon har en egen facebook grupp som heter Visningsbilder Fotograf Heelena där det bl.a. finns bilder som hon har tagit samt möjlighet att komma i kontakt med henne. Hoppas du hittar en fotograf som du trivs med och ger dig kanon bilder.
-
jag kan tycka att det är intressant om inte annat? Vem, var?Tarzan66 skrev 2011-11-12 19:44:13 följande:
Vart finns du i Sverige. Vet en i Skaraborg. Kan det vara intressant?
.
-
emelieohlsson.se Henne ska vi ha. =) Hon tar jobb i princip överallt i sverige, men har bara ett fåtal datum som hon ska ta bröllops jobb på nästa år.
-
Kristin Lundberg www.Kristin-photography.se, hon är även utbildad m akeup artist :)
-
Tipsar om Mia Lewell, hon fotograferade min morgongåva och även ett par kompisars bröllop. Vi är verkligen jättenöjda. www.mialewell.se
-
www.gerdemark.se ( stockholm)
www.smallpigart.se ( stockholm)
www.aliciaswedenborg.com ( stockholm)
www.2brides.us/ ( stockholm)
Alla i Stockholm, men jag vet att de reser över hela landet. De är alla mycket duktiga! -
-
ingen kvinnlig fotograf, men en bra! :) bjornmattisson.se är mitt tips!