• AlwaysAndForever2012

Billigare brudnäbbklänning stl 80,86 i vanliga butiker?? TIPS TACK

Hej, min dotter ska vra brudnäbb om nån månad. Färgetemat är i bla vitt och limegrönt. Jag har hittat två klänningar, men då är de billigaste runt 500. vilket känns onödigt för nåt en 1.5åring har på sig i 30min.
    Jag försökte ist leta på lindex,name it mm. och hittade fina klänningar som är fin klänningar och gott och väl duger, men de är ju alla röda,mörk lila osv nu.. nån som vet nån sida eller butik eller som säljer klänningar?

• Svar på tråden Billigare brudnäbbklänning stl 80,86 i vanliga butiker?? TIPS TACK
  • marsbruden

Har inte kollat precis nu men la redoute brukar ha söta finklänningar i ljusare färger.

• daniiel
    marsbruden skrev 2011-11-10 22:36:53 följande:
    Har inte kollat precis nu men la redoute brukar ha söta finklänningar i ljusare färger.
    Håller med, kikade in där nu, men tyvärr.. fanns mest bara stickat och höstfärger, svart, brunt osv.
  • PimPim83

Halens har några söta, bland annat en som visserligen är rosa men väldigt söt för 299:-. Vet inte om länken funkar men här är den: www.halens.se/mode-barn-tjejkl%C3%A4der-storlek-86-122-%C3%B6verdelar-3341/kl%C3%A4nning-063012/paging$1,25?oc=036

Annars finns den under barn, tjejkläder, st 86-122, överdelar. Annars sök varumärken och ladybird så hittar du den.

• PimPim83

Såg precis att det fanns vita klänningar på Haléns också (märke ladybird) för ca 399 kr. Där skulle man kanske kunna köpa något limegrönt band och sätta i midjan om hon ska ha kläder efter färgtemat.

• Januaribrud

Har även köpt den här fuskpälsboleron till. Den är från lindex men har sett liknande på HM och Haléns
  • AlwaysAndForever2012
    Svarar alla er ovan på samma här :)
    VA snällt att ni skickat länkar och tänkt massa :)
    JAg har så svårt att veta vilken storlek jag ska ta bara. har mest kollat på 80 nu faktiskt därför jag inte hittat de för 86.
    Det är ju så olika i olika butiker vilken ålder tex 80 är.. en butik kan det tex stå 10-12mån och nästa 12-18månader osv.
    Min dotter är nu 14månader och kan fortfarande ha endel 74 och har även 80. Men hon är så där näpen. ligger en halv kurva under normalsnittkurvan på bvc :)
    därför har jag så svårt att veta om jag vågar ta 86 i början på februari.. vad tror ni?? Hon går ju alltså precis in i 80 nu typ. men som sagt olika butiker.
  • AlwaysAndForever2012
    Januaribrud skrev 2011-11-11 08:59:17 följande:

Den här klänningen har jag köpt till min 2-åriga dotter. Ville inte heller lägga så mycket pengar då hon som sagt aldrig kommer ha den mer. Den är köpt på Haléns som PimPim83 skrev om ovanför.

www.halens.se/mode-barn-tjejkläder-storlek-50...$score,Descending/paging$1,180?phrase=bGFkeWJpcmQ% 3d&oc=007

länken funka inte och hittade inte den bilden. hittade ingen vit, bara rosa..
  • PimPim83
    AlwaysAndForever2012 skrev 2011-11-11 20:41:42 följande:
    länken funka inte och hittade inte den bilden. hittade ingen vit, bara rosa..
    Om du går in på halens.se och  trycker där det står  mode, sen barn, sen tjejkläder, varumärken och sen landybird, så finns det klänningen på sida 4.
  • AlwaysAndForever2012
    PimPim83 skrev 2011-11-11 20:47:33 följande:
    Om du går in på halens.se och  trycker där det står  mode, sen barn, sen tjejkläder, varumärken och sen landybird, så finns det klänningen på sida 4.
    skumt. igår fanns den inte..fast jag sökte på vit och ålder..hmm.. :) men nu hittade jag den. på sida 2
Svar på tråden Billigare brudnäbbklänning stl 80,86 i vanliga butiker?? TIPS TACK