Inlägg från: 070831 |Visa alla inlägg
  • 070831

    Vilka skor passar


    Vilka skor passar till denna klänningen
    Färgen jag har köpt är den gröna färgen den största bilden som tjejen har
    Min tärna är min syster och hon är väldigt lång så det får bli några som hon kan gå i och hon har inte haft klackskor så inga sånna ..
    De ska inte vara jätte dyra heller så jag vill ha tips och hjälp.

    Hoppas ni har tips och ideer vad som passar
  • Svar på tråden Vilka skor passar
  • 070831
    TheD skrev 2011-11-04 19:34:46 följande:
    Menar du klackskor från 7 cm uppåt eller en minsta antydan till något under hälen? :)
    några skor som passar den gröna klänningen dock inte klackskor då hon är lång..
  • 070831
    TheD skrev 2011-11-04 19:45:19 följande:
    Jo det har jag förstått...

    Tänker på ett par skor, ska bara försöka hitta en någorlunda bild på vad jag har i huvudet :)
    vad bra :) ser fram emot bilden. då min syster är lång å aldrig gått i klackskor så vore det enklare men utan klack kan nog vara en jätte liten i så fall max 1cm
  • 070831
    TheD skrev 2011-11-05 01:28:07 följande:
    Det är att chansa...
    ja precis men vett i sjutton vilka färger som går ihop med den färgen eller valde jag fel färgtema??
  • 070831
    daniiel skrev 2011-11-05 02:08:31 följande:
    Har ni färgtema grönt? Bara grönt? Eller har ni någon annan färg också? :)
    vi har inte något exakt färgtema men jag vill gärna att någonting ska passa ihop med den gröna klänningen . några skor som passar vet inte riktigt vilka färger som går hem till den klänningen. då min syster ska vara brudtärna och är lång så går inte klackskor hem direkt då hon aldrig gått i sånna samma för mig mina skor synes ändå inte men dom är fina för dessa har jag till mig http://have2have.se/product.asp?product=8575 men tanken är att hon skulle betala för skorna själv och då ska det inte vara jättedyra skor som går på 1000 kr tex och det är för dyrt för henne gärna under 500kr
  • 070831
    Anneli256 skrev 2011-11-06 09:48:44 följande:
    Hej 
    Köpte mina brudskor på nätet.. Dreambride.. där kan man välja olika höjder på klackarna.. hade varit snyggt med skor som är ivory.. om hon har strumbyxor som går åt det ljusa hållet.. Skorna är billiga och om du har tur så finns dom du söker bland hennes rea skor.. Lycka till.  
    ook ska kika där med..
Svar på tråden Vilka skor passar