• Tuttan80

gifta sig april-12

vi ska gifta oss 28/4-12

har inte hitta någon mera sån här tråd som är från oss som ska gifta oss i april =)

är det flera??? hur långt har ni kommit med planering o så?

mvh Linda

• Svar på tråden gifta sig april-12
  • irriducibili

Mina inbjudningskort är nääästan klara. men jag tänkte skicka ut dom i december och sen måste man osa senast 5 mars (vi gifter oss 21 april - så 6v innan).
    Ni?

• Tuttan80

Mina inbjudningskort har varit klara ett tag nu men kan inte riktigt bestämma mig när dom ska skickas hmmm När skickar ni andra ut dom?? Vi har osa sista feb

Fick klar tecken från han som vi ville skulle fota oss innan bröllopet så han e bokad nu=))

• aprilhjärta

Här är ännu ett par som ska gifta sig i april, den 28:e.
    Vi är visst några stycken som ska stå brud det datumet, kul!
    Vi har bokat kyrka/präst, lokal för middag/fest samt maten (vi har dock inte bestämt oss exakt för hur menyn ska se ut. Ska provsmaka menyn i början av året). Klänningen är köpt och inbjudningskorten är snart färdiga. Vi tänkte skicka ut dom i slutet på november.
    Håller som bäst på att kika på bröllopstårtor och blommor. Gud så svårt det är, finns ju så mycket fint!

• Tuttan80

När skickar ni andra ut era??

• sollan

Vi ska skicka ut våra inbjudningar nu ca 5 månader innan & har osa 2 månader innan bröllopet.

Blivande vårbrud
  • Tuttan80

Idag blev inbjudningarna postade=))))

• aprilhjärta

Hej! Hur går det för er alla med planeringen? Börjar känna att tiden rusar på nu, inte långt kvar till april... Spännande, roligt och lite nervöst!

• Aprilbruden

Hej!

Planeringen är nästan klar här :)

Klänning och ring är köpta. Spaweekend bokat och betalt. Vigseln spikad. Det som ska fixas är att bestämma makeup, hår och bukett men det känns inte som om det måste göras så långt före då vi bara ska ha en enskild borgerlig vigsel. Sen måste jag fixa skor. Å så har vi ju inte berättat det för nån än :D

Tulpaner är väl i säsong i slutet av april eller?? Mina älsklingsblommor :)

• hysch

Hej! Vi gifter oss också den 28/4-12, Vi har idag träffat bandet som ska spela efter middagen och pratat igenom lite, och bytt vigselförrättare lite plötsligt. La inbjudningarna på lådan igår, så ska bli kul att se om folk hör av sig i början på veckan :) 

• MarLot

Vi ska gifta oss i Uppsala 13 april, det enda som är klart är klänningen, gaaah!!

• Tuttan80

Nu tjejer e det snart dax =) Hur går det för er?? Vi har tagit lite paus ifrån men nu e vi igång igen =)=)

Svar på tråden gifta sig april-12