• MiaMariaRydell

www.dindromklanning.se

Hej på er!!!

Nån som har erfarenhet av "Din Drömklänning"????
    Hon är så billig och man undrar ju genast vad haken är??? Det finns säkert inte nån men det känns för bra för att vara sant liksom!
    Nån som köpt sin brudklänning där?
    Jag tyckte hon hade många fina klänningar till ett enormt bra pris och vill gärna köpa en där.

www.dindromklanning.se

• Svar på tråden www.dindromklanning.se
  • lana822
    MiaMariaRydell skrev 2011-10-16 17:51:58 följande:
    Hej på er!!!

Nån som har erfarenhet av "Din Drömklänning"????
    Hon är så billig och man undrar ju genast vad haken är??? Det finns säkert inte nån men det känns för bra för att vara sant liksom!
    Nån som köpt sin brudklänning där?
    Jag tyckte hon hade många fina klänningar till ett enormt bra pris och vill gärna köpa en där.

www.dindromklanning.se
    Klänningar ser inte ut dyrare än just för 1900kr.
    Inget konstigt alls. En sådan klänning kan du köpa själv från Kina för ca 900kr:)
  • MiaMariaRydell
    lana822 skrev 2011-10-16 19:10:32 följande:
    Klänningar ser inte ut dyrare än just för 1900kr.
    Inget konstigt alls. En sådan klänning kan du köpa själv från Kina för ca 900kr:)
    Oj, från Kina orkar jag inte jobba mig och köpa nåt ifrån *fniss*
    Men vet du om "Din drömklänning" är en seriös och bra sida att handla ifrån?
  • lana822
    MiaMariaRydell skrev 2011-10-16 19:36:06 följande:
    Oj, från Kina orkar jag inte jobba mig och köpa nåt ifrån *fniss*
    Men vet du om "Din drömklänning" är en seriös och bra sida att handla ifrån?
     De säljer Kina klänningar hemifrån. De köper alltså från tex ebay för 900kr och säljer vidare för 1900kr.
    Vet inte alls om de är seriösa eller inte. Men du kan väl åka hem till de och tita på klänningar.
  • lana822

Kan tilläga att jag tycker inte att det är seriöst att sälja Kina klänningar hemifrån.  Men det är bara vad jag tycker:)

• MiaMariaRydell
    lana822 skrev 2011-10-16 19:42:27 följande:
    Kan tilläga att jag tycker inte att det är seriöst att sälja Kina klänningar hemifrån.  Men det är bara vad jag tycker:)
    Hmmmm...jag är rätt ny på det här med bröllop. Jag har ingen aning om vad en "Kina" klänning är????
  • Marylojs
    lana822 skrev 2011-10-16 19:42:27 följande:
    Varför skulle inte det vara seriöst?
  • lana822

Så brukar det vara när man är nybörjare:)
    Man ser fina bilder och billiga priser så undrar man varför brudklänningar kostar 10 gånger dyrare i butiker.
    En Kina klänning  är en kopia på en "äkta" brudklänning.  Bilder är inte deras utan stulna. Klänningen man får brukar inte likna klänningen på bilden och kvalitet är inte samma som på original klänningen.
    Trots det finns flera som blir nöjda. Själv fick jag en katastrof klänning som jag har slängt.

• lana822
    Marylojs skrev 2011-10-16 20:04:16 följande:
    Jag kan också köpa på ebay för 900kr och sälja för 2000kr hemifrån! Sådana företag överlever inte. Det är inte seriöst.
  • MiaMariaRydell

Rent spontant så känner jag att jag inte bryr mig om om det är en "orginal" klänning eller en "Kina" klänning jag köper. Bara den är billig, snygg och håller den enda dagen jag skall använda den
    Jag fattar grejjen med att köpa in billigt och sälja dyrare om man har ett företag.....annars kan man ju inte överleva som företagare.
    Men vad jag ville veta med min fråga från början va om någon handlat från denna sida...och om vad ni tyckte!?

• Marylojs
    Marylojs skrev 2011-10-16 20:04:16 följande:
    lana822 skrev 2011-10-16 20:11:12 följande:
    Jag kan också köpa på ebay för 900kr och sälja för 2000kr hemifrån! Sådana företag överlever inte. Det är inte seriöst.
    Varför gör du inte det om det nu är så lätt? Det är väl ungefär precis samma sak som de flesta andra gör som säljer varor, hela grundprincipen är ju att köpa till lägre priser än vad man säljer för. Jag kan tänka mig att det finns många som tycker det är värt 2000 kr istället för 1000 kr för att slippa kommunicera med kineser, ha ett svenskt företag att dra inför rätta om de inte levererar enligt övernskommelse osv.
Svar på tråden www.dindromklanning.se