• RiNa

DHgate?

Är det någon som beställt varor från DHgate? Erfarenheter? Positiva och negativa.

• Svar på tråden DHgate?
  • hjgs

jag köpte smbons kläder där gick snabbt och smidigt och sambon är nöjd. kolla bara  hur gamla omdömerna är. 

• RiNa
    hjgs skrev 2011-10-16 09:49:10 följande:

jag köpte smbons kläder där gick snabbt och smidigt och sambon är nöjd. kolla bara  hur gamla omdömerna är. 

Ok, på vissa av grejerna jag kollat på finns där inga omdömen, verkar svårt att välja storlek oxå, eller det kanske man gör i nästa steg typ kassan?
  • hjgs

okej har du kollat på aliexpress de har en hel del som dh har ibland billigare. jo storlek skriver man i kommentarsrutan som kommer när man går vidare.

• RiNa

Ok, har du handlat därifrån med?

• hjgs

ja en hel del och mer kommer det bli både till bröllopet och till annat, har köpt skor, väskor, gästgåvor, servettringar, rosenblad aldrig haft någe strul hittils i allafall

• daniiel

Har handlat där och skulle väl inte rekommendera det, men kanske inte heller avråda. Man ska dock vara medveten om att man köper grisen i säcken och att om det blir fel kan det bli en utdragen process att tex få tillbaka pengarna.

Beställde två brudklänningar av två olika säljare och ingen av dom var rätt, de var fina, men inte vad jag hade beställt och de var dessutom alldeles för små. Kunde därför inte använda någon av dom.

• RiNa
    daniiel skrev 2011-10-16 17:15:35 följande:
    Har handlat där och skulle väl inte rekommendera det, men kanske inte heller avråda. Man ska dock vara medveten om att man köper grisen i säcken och att om det blir fel kan det bli en utdragen process att tex få tillbaka pengarna.

Beställde två brudklänningar av två olika säljare och ingen av dom var rätt, de var fina, men inte vad jag hade beställt och de var dessutom alldeles för små. Kunde därför inte använda någon av dom.
    OK, det var ju tråkigt att höra. Borde man beställa en storlek större?
  • hysch

Jag harhandlat där från 2 olika säljare (klänning från den ena och underkjol från den andra) och varit nöjd båda gångerna!

• daniiel
    RiNa skrev 2011-10-16 17:54:22 följande:
    OK, det var ju tråkigt att höra. Borde man beställa en storlek större?
    Klänningarna jag fick hem var utan snörning, trots att jag upprepade gånger kollat med säljarna om den saken, och de var dessutom två storlekar för små.

Ska du handla därifrån, så rekommenderar jag att köpa från en säljaren som någon här fått hem en klänning från som de varit nöjd med :)
Svar på tråden DHgate?