DHgate?
Är det någon som beställt varor från DHgate? Erfarenheter? Positiva och negativa.
Är det någon som beställt varor från DHgate? Erfarenheter? Positiva och negativa.
Puffar upp denna tråden.
jag köpte smbons kläder där gick snabbt och smidigt och sambon är nöjd. kolla bara hur gamla omdömerna är.
jag köpte smbons kläder där gick snabbt och smidigt och sambon är nöjd. kolla bara hur gamla omdömerna är.
okej har du kollat på aliexpress de har en hel del som dh har ibland billigare. jo storlek skriver man i kommentarsrutan som kommer när man går vidare.
Ok, har du handlat därifrån med?
ja en hel del och mer kommer det bli både till bröllopet och till annat, har köpt skor, väskor, gästgåvor, servettringar, rosenblad aldrig haft någe strul hittils i allafall
Har handlat där och skulle väl inte rekommendera det, men kanske inte heller avråda. Man ska dock vara medveten om att man köper grisen i säcken och att om det blir fel kan det bli en utdragen process att tex få tillbaka pengarna.
Beställde två brudklänningar av två olika säljare och ingen av dom var rätt, de var fina, men inte vad jag hade beställt och de var dessutom alldeles för små. Kunde därför inte använda någon av dom.
Jag harhandlat där från 2 olika säljare (klänning från den ena och underkjol från den andra) och varit nöjd båda gångerna!
Kommer isf köpa en jacka.