• Tuttan80

Någon från helsingborg??

Någon som vet någon bra frisör o ev smink i helsingborg??

Vad kostar det då?

Mvh Linda

• Svar på tråden Någon från helsingborg??
  • petitemoi

Jag bor själv i Helsingborg.

Kommer göra min uppsättning hos min frisör som jag annars också klipper mig hos.

Hon är verkligen superduktig!! Och jag är petig:) letade lääänge efter en bra frisör och nu går jag bara till henne. Frisörsalongen heter MAXIMALNO hair och ligger mitt emot konserthuset, den lilla snedgatan runt hörnan om signes cafe. Frisören heter Karolina. Hon är lite dyrare men tycker att hennes bruduppsättningspris var som hos alla andra. 1700 tar hon för att göra brudfrisyr. Skall på provuppsättning om några veckor så skall bli superspännande:)

• Tuttan80

Ingen mera från helsingborg??

• polkapinne

Jag är från Helsingborg.

Klipper mig hos Jenna som är superduktig på det!
    Men jag har aldrig gjort en uppsättning hos henne dock vet jag att hon gör det till bröllop.

Priser hittar du här http://www.haircutbyjenna.se/.

• durrasflikka

Jag är inte från Hbg, men har bott där och letar också efter frisör (då hon som annars klipper mig är min ena tärna) och sminkös.
    Vet en som blev både sminkad och fick håret uppsatt på catflash och hon var supernöjd.

• Tuttan80

Tack för förslagen..=)

Ska kolla dom

Någon mera??

• Lanin

Vi gifte oss i Helsingborg i September.
    Jag gjorde min uppsättning på TIDH på tågaborg, verkligen hur duktiga som helst, jag betalade 1550, men det beror ju på vad man vill ha för uppsättning :)

• Tuttan80
    Lanin skrev 2011-10-18 17:58:22 följande:
    Vi gifte oss i Helsingborg i September. Jag gjorde min uppsättning på TIDH på tågaborg, verkligen hur duktiga som helst, jag betalade 1550, men det beror ju på vad man vill ha för uppsättning :)

Hej!

Har du någon bild på din uppsättning? Hur lång tid tog den?? Sminkar dom där oxå?

Mvh Linda

• Lanin

Ggrrr, kan inte ladda upp någon bild för det funkar inte :(

Hon satte upp mina tärnors hår då men så vi var tre stycken, det tog 6 timmar. Vet inte om dom sminkar också, frågade aldrig då jag gjorde det själv. Ska se om jag kan ladda upp någon bild senare.

• Tuttan80

Ok så du betalade 1500 för både dig o dina tärnor?

Jag ska ha en väldigt enkel uppsättning=)

Svar på tråden Någon från helsingborg??