Inlägg från: vilja |Visa alla inlägg
  • vilja

    någon som ska gifat sig juli 2012:)

    Och vi tar 7/7 i New York.
    Håller med lovingyou att det känns overkligt. Man planerar och har sig men ändå har poletten inte riktigt trillat ner. Det är bara som ytterligare ett projekt :)

    Vi har bokat kyrka, fotograf och hotell. Igår gjorde mamma och jag klart inbjudningarna och hade en heldag av planering och diskussion. Nästa steg blir att planera resten av resan så att vi sen kan boka flyg. Utöver det är det för oss bara att invänta OSA-datumet för innan dess kan vi inte boka restaurang osv. 

  • vilja
    lovingyou skrev 2011-10-23 08:08:50 följande:
    VIlja: Vad häftigt med New York :) Är din man därifrån? Eller varför har ni valt det stället? (om man får fråga? )
    Ja det ska bli jättespännande! :D
    Vi är båda svenskar, men tanken väcktes nog när min kille friade, han skojade då om att vi kunde gifta oss i Vegas när vi ändå ska dit - men jag nappade på den idén helt. Jag fasar nämligen inför tanken på ett bröllop i Sverige. Det hade blivit stort pga hans gigantiska släkt och stora vännerkrets och där, ibland främlingar hade jag inte velat stå i centrum. Fick ångest bara jag tänkte på det, så resa iväg, bort från dem lät ju perfekt :)

    Sen när vi pratade mer om det så blev det NYC för att det är finare, roligare för våra familjer som då kan resa med (lite mer lockande med en weekend i NYC än i Vegas...
    För oss är det också något speciellt med NYC. Vi var där i somras och vår relation "kom tillrätta" under den resan, eller vi bläddrade till nästa kapitel kanske man kan säga. Så den staden har ju en speciell plats i hjärtat också Hjärta
Svar på tråden någon som ska gifat sig juli 2012:)