BT-träff Göteborg 031020
Vi samlas kl.18.30 och skvallrar på fröken Olssons igen.
ALLA är välkomna. Det spelar ingen roll var i planeringsprocessen du befinner dig.
Vi samlas kl.18.30 och skvallrar på fröken Olssons igen.
ALLA är välkomna. Det spelar ingen roll var i planeringsprocessen du befinner dig.
Hej MissJossan!
Ja, det är du nog,men jag är bara 2 år äldre än dig ,så vi två är i samma ålder.
På de andra BT-trffarna som jag vart på så har jag alltid varit yngst,så det är kul att det finns fler lite yngre brudar!
Jag är själv 23 år och gifte mig förra sommaren med min drömprins,men det skulle vara kul att komma ändå om jag har möjlighet!
Kitze, det var längesen du skrev något här på BT. Hoppas att du kommer på träffen på måndag i alla fall. Vi ses!
Hej ijkå och alla andra,
Har börjat trappa ner mitt bröllops engagemang då jag varit gift ett tag. Men kan inte riktigt slita mig, sitter fortfarande och kämpar med mina tackkort. Jag kommer i morgon och det ska bli jättekul at träffa både nya och gamla bekantskaper!!
Sitter och kämpar med mina inbjudningskort... Blir tokig!!!
Behöver er imorgon, så kom (!) för min skull om inte annars ;)
Kram Ulrika
Jag kommer om jag får tag i Icejewel.....
Hej alla!
Låter som det kan komma att bli riktigt trevligt, jag ska göra mitt bästa för att ta mig till träffen i morgon! Är lite rädd att inte hitta er, så om ni ser nån som ser vilse ut är det förmodligen jag ;)
Min dubbelbokning går inte att lösa tyvärr Jag hade hoppats på att kolla in en stund men kan inte...
MissJossan, vi lovar att leta efter dej.
Nu är jag lite förvirrad.....
På nätet hittar jag ett Fröken Olssons Kafé på Aschebergsgatan 5 men jag har sett här på bt att Fröken Olsson ligger på Östra Larmgatan, nära NK???????? Någon som kan förklara???
Östra Larmgatan brukar vi vara på. Det ligger precis vid infarten till NK´s p-hus. Vi ses.