Gaahhhh, jag blir riktigt förvånad över att man vill försöka kontrollera svaren i trådar. Det finns ju verkligen ingen, inte ens du...som kan veta om du är gravid nu, förrrän om du testar...om ett par, tre veckor! Så vad är det egentligen du vill ha hjälp med, annat än höra att det kan vara möjligt att du är gravid? Javisst, du har haft sex, du kan vara gravid... Jag försökte faktiskt hjälpa dig, men du fick inte det svar du ville ha...och så taggarna ut direkt. Regelbunden spelar ingen roll, om man ska vara petig, många blir gravida efter en oregelbunden cykel, så då undrar jag varför man tror det är så viktigt med regelbundenhet. Det är ändå så att kroppen tar sin tid på sig, hur mycket en gravid-wannabee än försöker förändra hela naturens gång. Det händer att folk tror att de har full koll på sin äl, men endast de som går igenom fertilitetsbehandlingar har det på riktigt. Hos alla andra kan det hända att kroppen förskjuter allt flera, flera dagar...och att det tar längre tid än en vecka för att ägget ska hinna vandra ned från äggledaren, till rätt plats i livmodern och hitta rätt plats där...fästa...och hinna utsöndra dessa hormoner som visar kroppen att det är en graviditet på gång. Lycka till med allt...än en gång. Härinne fokuserar de flesta på just bröllop och det som händer omkring det, men just familjeliv är nog rätt forum om du vill fråga om barn och graviditet. Bara ett tips...