Lokal för fest i Malmö ??
ca 100-120 pers, gärna där jag kan få catering, hjälp med städ är ett måste. Tips?
ca 100-120 pers, gärna där jag kan få catering, hjälp med städ är ett måste. Tips?
hmmm, jag tror att Heleneholms slott tar ca 100, vet ej om man kan få catering där. De som äger det verkar iaf vara rätt flexibla med olika lösningar. Smak, brevid konsthallen funderade vi på innan vi bestämde oss för att ha bröllopet i Kalmar, men jag tror ej de tar så många, kanske max ett 80-tal?
Hedmanska gården vet jag ej om man kan hyra, men det är ju en rätt cool lokal i vilket fall som helst... men därgår nog inte heller in 100 pers. Annars kolla med S:t gertruds festsalar. Där tar de mycket folk, men det är nog rätt dyrt med.
Fler förslag?
Bergakungens sal på Betaniaplan
Tangopalatset går nog att hyra för privata fester?
Slagthuset,
Margaretapaviljongen i Pildamsparken,
Malmö Börshus,
Spegelsalen på Hipp hade för några år sedan. Eller ja, när jag tänker efter är det nog sisådär tolv år sedan jag var på bröllop där.. Men då hade de, och det var jättefint, hyfsat i pris och bra personal. Vet inte hur det är nu dock.
Hejsan!
Alla Tiders Catering är att rekommendera! De står för det mesta-om du själv vill dvs! De hjälper till med allt från porslin, lokal, catering, personal till arrangemang och städning.
Mycket god service och planering är de kända för samt bra priser. Kolla med de!
En sida som faktiskt tipsar om bra bröllop catering företag och firmor är: Bröllop Catering