• VanAbo

Dela med er - Vad ska ni ha för låt till er "first dance"??

Låt höra!
    Vad ska ni ha för låt som er "first dance"?

Jag och min M2B  har inte riktigt bestämt oss än, vi har inte hittat den rätta låten.
    Vill dock inte ha en typisk klyschig kärleksbalad.
    Gärna något med lite uptempo, någon som har några tips?

Dela mer er!!! =)

• Svar på tråden Dela med er - Vad ska ni ha för låt till er "first dance"??
  • Berlan
    marimekko86 skrev 2011-10-06 18:25:34 följande:
    Vi ska dansa en tryckare typ till Bon Jovi - Thank you for loving me

För mig är texten viktig så det måste vara en låt med text som passar oss. Sen får den inte vara för blödig får då gråter jag. Vi gillar båda Bon Jovi så denna blev det
    Åh, den ligger i topp i våra diskussioner också! Den är verkligen helt underbar!
  • malin martin

för oss blir det Bed of Roses. Den kommer spelas på piano så kommer bli extra stämningsfullt

• Naive

Vi har funderat på en akustisk version på Michael Jacksons "I just can't stop loving you". Hörde den nånstans  nångång och blev helt kär. 

Vet nån var jag kan hitta den igen? 

• Sandra och Joakim

"Vår låt" är Melody Gardots My One And Only Thrill men det är inte direkt en danslåt så den får vi nog ta i kyrkan :) Som bröllopsvals är ju Norah Jones snarlik och tillhör dessutom en av dem vi brukar lyssna på för att komma in i relaxed, romantic mode :)

• jessica p

Vi har valt   im not leaving now med hoffmaetro, underbar låt! OCH vi har varit och tagit privatlektioner på sinclairs dansskola i gbg för att chocka alla med våran vals...;))( iom att min m2b inte är ngt vidare på att dansa) ska bli så kul, ska bli så kul att få visa upp på LÖRDAG!!!!

• irriducibili

Jag och min M2B skall dansa vår första låt till Sonja Aldén - Du är allt. Så himla vacker text!

• Guffi
    irriducibili skrev 2011-10-23 16:12:09 följande:
    Jag och min M2B skall dansa vår första låt till Sonja Aldén - Du är allt. Så himla vacker text!
    Den är så vacker!

Jag är för tillfället insnöad på Sarah Dawn Finer - Kärleksvisan
  • smulanz

Jag och goingen ska ha "Your song" =)

Svar på tråden Dela med er - Vad ska ni ha för låt till er "first dance"??