• AlwaysAndForever2012

Tips VI SOM BRUDPAR vill gärna göra nåt skoj som chockar :-)

Hej hallå
    Jag och min blivande make satt igår och fantiserade om att göra nåt skojsigt underhållande på vårt bröllop. Behöver inte vara speciellt eller bra så sätt, men bara som de inte var beredda på och skrattar åt.
    Kanske mima, sjunga,dansa,läsa rolig historia.. jag vet inte. vi kommer säkert klanta oss för sambon är iiinte van vid att stå på scenen haha. men nåt vore ändå kul. dansa e nog ingen idé..
    men har ni tips??

• Svar på tråden Tips VI SOM BRUDPAR vill gärna göra nåt skoj som chockar :-)
  • Kattpoet

Byta kläder med varandra?

• AlwaysAndForever2012
    Kattpoet skrev 2011-09-25 12:13:49 följande:
    Hehe, det hade varit skoj fast jag vill gärna ha min brudklänning den dagen och inte riskera den :)
  • Miss L
    Kattpoet skrev 2011-09-25 12:13:49 följande:
    Hahaha, den var bra :) Ska komma ihåg det tipset till vårt framtida bröllop, tror det vore mycket uppskattat.
  • marimekko86

Läste om ett brudpar som när det var dags att bära ut bröllopstårtan tappade hela tårtan på golvet och alla gästerna blev riktigt chockade. Vad gästerna inte visste vara tt det var en "fejk"bröllopstårta och den riktiga stod och väntade Blev tydligen riktigt roligt i eftehand.! Det är ju iofs inte nåt uppträdande eller så utan bara ett roligt inslag.

• AlwaysAndForever2012
    marimekko86 skrev 2011-09-25 15:54:51 följande:
    Läste om ett brudpar som när det var dags att bära ut bröllopstårtan tappade hela tårtan på golvet och alla gästerna blev riktigt chockade. Vad gästerna inte visste vara tt det var en "fejk"bröllopstårta och den riktiga stod och väntade Blev tydligen riktigt roligt i eftehand.! Det är ju iofs inte nåt uppträdande eller så utan bara ett roligt inslag.
    hehe.. undra hur man skulle få ihop den tårtan så det ser ut som en riktig..fast e klart de vet ju inte hur den riktiga ser ut eg så man kan ju göra hur som helst..
  • marimekko86

De hade riktiga tårtor, fast de var billiga tårtor köpte på typ ica maxi eller så

• Anneli256

som någon skrev så är det inte helt ovanligt spec i USA med surprise.. funny weddingdance..ett tips är att kolla in det på u-tube. Vi hade tänkt oss något sådant, och min m2b håller på att sätta ihopa ett musikmeadly.. men om ni inte vill göra ett själv så kan ni ju "låna" ett befintligt. Lycka till..

• jaggillarrosa
    AlwaysAndForever2012 skrev 2011-09-25 17:41:11 följande:
    hehe.. undra hur man skulle få ihop den tårtan så det ser ut som en riktig..fast e klart de vet ju inte hur den riktiga ser ut eg så man kan ju göra hur som helst..
    Man kan klippa till i skumgummi och ha grädde på.
  • Söta Wiol

Var på ett bröllop. Vid presentöppningen assisterade brudens far med att räcka fram paket till brudparet som dom öppnade en efter en. När han skulle räcka fram ett paket så råkades han tappa det i golvet och det blev ett ordentligt klirr. Alla blev shockade och drog djupt efter andan, inte minst brudparet. Men det var ju så klart bara ett spex och paketet innehöll redan krossat glas =)

Svar på tråden Tips VI SOM BRUDPAR vill gärna göra nåt skoj som chockar :-)