• Pinkgrape

Schalins Venedig, någon som har den?

Jag kan inte låta bli att kika runt efter ringar, trots att vi inte har råd med någon. Någon gång i framtiden har vi väl förhoppningsvis det och drömma får man väl? :)

Jag har nu fastnat för Schalins Venedig, helt otroligt vacker tycker jag!

Är det någon har som har den och kan visa en bild på hur den ser ut på fingret?
    Samt om någon som har den har ytterligare en ring, vad för ring isåfall?
    Eller vilken ring skulle kunna passa ihop med Venedig?
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Schalins Venedig, någon som har den?
  • fruhgan

Åh den där är så himla vacker, så grymt fin!
    Mina två ringar ser nästan ut som Schalins Venedig när de sitter på fingret
    Jag tittade på Venedig flera gånger innan vi hade hittat våra drömringar, men som sagt den är väldigt lik mina ringar och OM vi inte hade hittat våra underbara drömringar i titan så hade vi säkert valt guld och då hade jag säkert velat ha Venedig. Den är ju lite knepig att matcha dock.....Kanske en smal slät ring i samma bredd som själva mittenpartiet har (alltså där det är guld och inga stenar, du fattar?)
    Eller en solitär som man bär längst in på fingret och Venedig ytterst?

• Pinkgrape

Ja, den är onekligen väldigt fin! :D

Håller med om att den känns lite svårt att matcha ihop med en annan ring, men å andra sidan har jag sett en hel del.. konstiga kombinationer, som trots allt funkar, så det borde ju gå att hitta något :)

Själv, om jag någonsin kommer ha råd med en sådan (eller liknande) vill jag nog ha en till ring iaf och gärna en med stenar. Skulle inte vilja matcha den med en helt slät ring, tror jag. Svårt att veta dock. Man måste nog pröva för att se. Vill dock inte pröva den och bli ännu mer förälskad :P

• LoJ

Min kompis har den ringen!! Hon har valt att bara ha den ensam och det tycker jag också är vackrast! I och med att ringen ser ut vara som 3 stycken (2 alliansringar och en slät i mitten)... Jättevacker ring, kör på den!!!

• Pinkgrape
    LoJ skrev 2011-09-24 08:40:12 följande:
    Min kompis har den ringen!! Hon har valt att bara ha den ensam och det tycker jag också är vackrast! I och med att ringen ser ut vara som 3 stycken (2 alliansringar och en slät i mitten)... Jättevacker ring, kör på den!!!
    Ja, så kan man ju också göra :) Om jag köper den, eller liknande i framtiden, så kommer jag dock vilja ha ytterligare en ring :)
Svar på tråden Schalins Venedig, någon som har den?