• Anna197401

Panik!! Lokal i Varberg??

Pratade idag med mannen på stället vi skulle haft festen på och nu säger han att de ev. ska renovera och bygga om där! De vet dock inte exakt när det blir, och vet inte heller när de kan ge mig besked Obestämd Känner att jag inte kan vänta hur länge som helst på att få besked, vi gifter oss under högsäsong och risken finns kanske att när jag väl får reda på om lokalen kan användas eller ej, kanske det är för sent att få tag på någon annan.. 
    SÅ....är det någon som vet någon lämplig lokal i varberg, där man kan ordna med catering själv samt ta med sig egen dryck?? Vore såååå tacksam för tips! 

• Svar på tråden Panik!! Lokal i Varberg??
  • 201206

Men vad konstigt att de inte hade bestämt när renoveringen skulle ske!
    Det säkraste är nog att kolla byggdegårdarna, de är kanske inte fullt lika populära som t ex fästningen. Vi ska gifta oss i början av juni och har hyrt träslövsgården, men hon jag pratade med där sa att de hade mycket bokningar i maj, juli och augusti (konstigt nog inte i juni). Hoppas det löser sig för er!

• Anna197401
    201206 skrev 2011-09-22 21:10:29 följande:
    Men vad konstigt att de inte hade bestämt när renoveringen skulle ske!
    Det säkraste är nog att kolla byggdegårdarna, de är kanske inte fullt lika populära som t ex fästningen. Vi ska gifta oss i början av juni och har hyrt träslövsgården, men hon jag pratade med där sa att de hade mycket bokningar i maj, juli och augusti (konstigt nog inte i juni). Hoppas det löser sig för er!
    Har hört om Träslövsgården med, så jag ringde dit men ingen svarade, får prova imorgon igen =)
    Får hoppas att det är ledigt  21 Juli Glad  Har du varit där någon gång? Bara sett på bilderna och det ser ju fint ut, men vet du om det finns någon trädgård och hur omgivningarna ser ut? 

Lycka till med ert bröllop! 
  • scochjt

Vet inte vad du tycker om bygdegårdar, men tofta är ganska fin. Sen finns ju båtklubben i läjet, om det inte va där ni hade bokat först.

• 201206

Nej jag har inte varit där än utan hyrde lite på vinst och förlust mest för att vara säker på att ha någonstans att vara. Det som är så himla bra med den är att man har ångerrätt fram till tre (har jag för mig att hon sa) veckor innan utsatt  datum och man betalar efter man har haft festen. 3500 kr för fre-sön kostar det.

• 201206
    201206 skrev 2011-09-22 21:29:11 följande:
    Nej jag har inte varit där än utan hyrde lite på vinst och förlust mest för att vara säker på att ha någonstans att vara. Det som är så himla bra med den är att man har ångerrätt fram till tre (har jag för mig att hon sa) veckor innan utsatt  datum och man betalar efter man har haft festen. 3500 kr för fre-sön kostar det.
    Men jag tycker också att det ser väldigt fint ut på bilderna!
  • Anna197401
    201206 skrev 2011-09-22 21:29:11 följande:
    Åååå det låter ju jättebra! Skönt att kunna förbereda redan på fredagen, på lördagen har man ju en hel del annat att göra Flört Får hålla tummarna för att det är ledigt!
  • 201206
    Anna197401 skrev 2011-09-22 21:31:52 följande:
    Åååå det låter ju jättebra! Skönt att kunna förbereda redan på fredagen, på lördagen har man ju en hel del annat att göra Flört Får hålla tummarna för att det är ledigt!
    Ja visst är det bra!
    Håller tummarna för er!
  • Anna197401
    scochjt skrev 2011-09-22 21:22:41 följande:
    Vet inte vad du tycker om bygdegårdar, men tofta är ganska fin. Sen finns ju båtklubben i läjet, om det inte va där ni hade bokat först.
    Helt ok med bygdegårdar  Glad kollade på Toftas hemsida men de hade inga bilder inifrån Obestämd
Svar på tråden Panik!! Lokal i Varberg??