• Cakemaker

Tuffare bröllopsfrisyr?

Jag vill så gärna ha en lite tuffare bröllopsfrisyr, det vill säga inag lockar och gulle gull. Även fast jag tycker det är jättefint så är det verkligen inte min stil och jag vill ju se ut som jag på min bröllopsdag liksom. Har letat som en galning men inte hittat nå bra bilder på såna frisyrer. Kan ni hjälpa mig? *stress*

• Svar på tråden Tuffare bröllopsfrisyr?
  • Kattpoet

Var det inte en blond tjej här som hade en cool Mowhak med  snirkliga mönster på sidorna??

• Cakemaker
    Styrka skrev 2011-09-20 19:45:26 följande:
    Då ska jag inte kapa din tråd!
    Men lite inspiration kan man nog få ändå!
    Ingen fara ;) 
  • Pinkgrape
    Kattpoet skrev 2011-09-20 22:22:55 följande:
    Var det inte en blond tjej här som hade en cool Mowhak med  snirkliga mönster på sidorna??
    Jag vet inte om det är hon du menar, men Lojsy hade en liknande sådan frisyr. Jättefin :D
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Styrka
    Kattpoet skrev 2011-09-20 22:22:55 följande:
    Den hade jag såååååå gärna velat se!!
  • Styrka
    Pinkgrape skrev 2011-09-21 09:42:46 följande:
    Jag vet inte om det är hon du menar, men Lojsy hade en liknande sådan frisyr. Jättefin :D
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    jag kunde inte se hennes fotoalbum, det stod bara att Standardfotoalbumet var tomt! Fast det stod 64 foton inom parentes på hennes pres...? *förivrrad*
  • Kattpoet

Försök kontakta Lojsy! Eller kolla bland  bröllopsberättelser, jag tror hon har bilder där.

• Cakemaker

Snygg frippa! Dock skulle jag behöva klippa mig en del för att klara den ;) Men det är ju en bra inspirationsbild!

Svar på tråden Tuffare bröllopsfrisyr?