• Yourstruly

Vad tycker ni om denna ring som förlovningsring? Svara ärligt!

Är den för mycket? Fin/ful? Alla svar uppskattas jättemycket! 

Själv tycker jag den är söt och gullig men vill gärna ha andra åsikter på hur den uppfattas som förlovningsring.

Hoppas länken fungerar nu... :)

http://www.nordstansguld.se/product_details.asp?cat=&cat2=5&id=222&sida=Schalins%20Tropic%20|%20Tropic%20Tonga%200,21%20ct

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-18 19:46
    En konkurrent är denna:

www.nordstansguld.se/product_details.asp&cat2=53&id=721&sida=Schalins%20Norrsken%20|%20Himla%200,45%20ct

Vilken hade ni valt?
    Så tacksam för alla svar! :)

• Svar på tråden Vad tycker ni om denna ring som förlovningsring? Svara ärligt!
  • Vi2alltid

Det viktiga är när du väljer förlovningsring är att du ska kunna matcha med en bra vigselring sen. Om vigselringen också ska ha sten, så kan det bli lite tårta på tårta tycker jag.

• Annika85

Kunde öppna den första länken och jag tycket att ringen är fin, men den kommer att bli svår att matcha med en bröllopsring eftersom det är en blomma på den som står ut. 

• Ekorren

Jag tycker den första :) att matcha med en vigselring är inte svårare än med en solitärring tror jag. Antingen en slät ring, alltså lika fast utan "blomman" eller en med små stenar nedsänkta så att de får plats under det som sticker ut. Det beror ju på vad man gillar!

• Future Mrs S
    Future Mrs S skrev 2011-09-18 19:38:34 följande:
    skitsnygg! :)
    jag tycker att den första är snygg alltså ;D
  • marimekko86

Jag gillar inte ringar som ser för plottriga ut. Det ska vara stilrent och enkelt. Kan vara mycket diamanter ändå, men det ska liksom vara enkelt, rak design, gärna prinsesslipade diamanter osv. Men det är min smak. Ingen av de två ringarna skulle jag välja, men vet många som älskar just den typen av ring och ringarna är vackra på deras fingrar. De är båda fina som förlovningsringar, du vet bäst vilken som är finast

• isabellanf

Jag tycker ring nr 2. Den är dessutom lättast att passa tillsammans med en vigselring :)

SUPERFIN!! 

• 123ost

Jag tycker att den blir lite "för mycket" som förlovningsring.
    Hur har du tänkt matcha med vigselringen? Kanske blir svårt..

• Tessann

Fin med lite för gullig för mig., och tror den kan vara lite svårmatchad med en vigselring..

Gillar 2:an mycket!! :)

Svar på tråden Vad tycker ni om denna ring som förlovningsring? Svara ärligt!