• Anna197401

Knoppa?? =)

Hej!
    Lite pinsamt att fråga, men ser att "knoppa" lakan  återkommer hela tiden...vad använder man dem till? Börjar förstå att man kan ha dem till stolsöverdrag, men hur gör man då? Och varför är just dessa så bra för det?Skäms
    Är i full gång med planeringen för vår bröllopsfest och vill så klart ha massa roliga tips! Flört

• Svar på tråden Knoppa?? =)
  • Nudax

Att just knoppalakan tipsas mycket om är för att de är billiga =) Det skulle gå precis lika bra med vilka lakan som helst =) Många använder dem både som dukar och som stolsöverdrag. De kostar 19kr/st på IKEA och därav är de poppis =P

Stolsöverdragen gör man t.ex. såhär:

• Anna197401
    Nudax skrev 2011-09-18 19:49:44 följande:
    Att just knoppalakan tipsas mycket om är för att de är billiga =) Det skulle gå precis lika bra med vilka lakan som helst =) Många använder dem både som dukar och som stolsöverdrag. De kostar 19kr/st på IKEA och därav är de poppis =P

Stolsöverdragen gör man t.ex. såhär:
    " target="_blank">

Ok, nu hänger jag med =) Tackar så mycket för länken =)
  • Nudax
    Januaribruden skrev 2011-09-18 21:07:53 följande:
    Jag syr stolsöverdrag av knoppa lakan, jag får ut 5 st på ett lakan :)
    5 på ett lakan!? SHIT! =D Vi ska inte ens ha stolsöverdrag men jag blir ändå nyfiken =P Hur gör du? Kunde inte hitta det i din blogg =)
  • Nudax

Nu har jag varit inne och kikat lite noggrannare och ser hur du gjort. Måste säga att du är sjukt duktig på att pyssla och komma på smarta ideér! Vi som ska ha ett budgetbröllop behöver mycket sådana tips, kanske snor ett och annat =)

• Anna197401

5 på ett lakan, Herre Gud vad bra! Önskar jag var lika händig Skrattande Jag får nog köra på det "vanliga" vira runt det och dra något fint band runt Flört

Svar på tråden Knoppa?? =)