häftigt frieri, men vad tycker ni om slutet?
">
Vill inte säga hur jag känner förrän folk har kikat, förstår lite av överraskningen då ;D
Har sett den innan och den är ändå härlig! Jag hade så klart velat vara med och planera allt själv, men handen på hjärtat tjejer, vem hade inte blivit överlycklig över en sådan överraskning? Som en dröm. En konstig dröm som jag aldrig önskat mig själv men som jag blivit skitglad för ändå faktiskt :P
Helt otroligt. Alla människor som var med på alla sätt.. Och allt för henne ! De säger att den perfekta pojkvännen inte finns, men jag vet inte ;)
Jag hade absolut velat va med om det där... ! Fast även "förnyat" löfterna senare för att få göra det vanligt..
Pojkvännen är så jäkla söt mitt i hans dans när han smilar Man smälter. Haha.
Jag kan tillägga att jag har blivit friad till oväntat och inför främlingar.
Det är en enorm press och det var inte kul alls.
Ett så stort beslut tycker jag att man ska ta tillsammans.
Jag var ung och kände mig tvungen att säga ja trots att jag inte alls var redo.
Alla tankar som for genom huvudet, att bestämma sig på en gång, hela ens liv påverkas av ett beslut som man är tvingad att ta.
Det är inte rätt att göra så. Man sätter en press som gör att det blir svårt att neka. Eftersom man inte vill såra den man älskar så kanske man säger ja trots att man hade behövt tänka igenom det hela.
Efteråt rullade allt bara på. Det var den lyckligaste tiden i vårt förhållande, hela planerandet av bröllop, kanske det enda vi verkligen gjorde helhjärtat tillsammans. Därför så trodde jag att jag hade gjort rätt när jag sa ja. Jag tror inte att det dröjde mer än ett år efter bröllopet förrän vi ansökte om skilsmässa. Vi skildes åt som vänner som faktiskt inte passade ihop.
Jag önskar att jag hade varit så här stark.
">
Snarlikt hur det gick till när jag friade till min M2B...
UNDERBART!!!
Jag hade defenetivt sagt JAAAAA. Och med hela familjen där o allt hade jag inte behövt nått annat, o sen desutom ha det på film i så många vinklar....
Hade det där varit jag hade jag varit värdens lyckligaste fru vid det här laget!!
TS
När du skrev så där i början var jag rädd i slutet att dom skulle säga att det var på skoj och att hon inte var gift. ;)
Mer sånt tack!!!
Ärligt talat så orkade jag inte ens titta klart. Jag tyckte bara att det är för mycket, för sliskigt, för amerikanskt, för opersonligt. Absolut inte my cup of tea, eller min fästmans heller för den delen.
Så jag håller absolut inte med er som skriver att det skulle vara den perfekta pojkvännen som gör detta, eller att "handen på hjärtat, vem hade inte blivit överlycklig över en sån överraskning". Jag hoppas att detta par blev glada och lyckliga, för det är ju allt som betyder något.
Alla är olika, och hon viste ju redan innan hur dann han var, iom att hon frågade redan i början om det här var ett av hans skämt!
Och MÅSTE ALLA?!?! drömma om ett stort fett bröllop?!??!
Hon kanske blev jätteglad ända in i hjärtat, och nöjer sig såhär.
Jag vet att jag hade gjort det. Huvudsaken var ju att vännerna och familjen var med och säkert blev det fest efteråt.
jag tycker de var skitkul att se. vilken grej! men jag hade VERKLIGEN inte uppskattat de själv. Frieriet okej, de hade varit lite kul, men ABSOLUT inte att gifta sig där, direkt, utan att få ha planerat något i en ful klänning som inte ens är knäppt. De känns lite som mardrömmarna jag har om att de är dags att gifta sig och vi har glömt att bjuda gästr/köpa klänning/ boka kyrka eller vad de nu kan vara =P