häftigt frieri, men vad tycker ni om slutet?
">
Vill inte säga hur jag känner förrän folk har kikat, förstår lite av överraskningen då ;D
Det första jag tänkte var att han måste ha jäkligt mycket pengar!
Det var fint gjort och ganska roligt men själv hade jag hemskt gärna velat välja min egen brudklänning i alla fall.
Sen förstår jag inte vad du menar med slutet? Jag satt och väntade på att hon skulle säga Nej eller att någon skulle ramla eller liknande haha
Oerhört romantiskt. Men jag hoppas att hon får ett riktigt bröllop också.
Underbart! Satt ju och bölade efter halva filmen!
Men lite kort tid uppe på trappan, jag hade nog föredragit några minuter längre ändå.
Men fantastiskt, att någon anstränger sig så, vilket planerande det måste tagit, och vilka resurser!
Nja... jag skulle inte vilja gifta mig i en halvöppen säck till klänning och mascara i hela ansiktet, utan att ens ha hunnit fatta vad som hände. Men så är jag ju ett kontrollfreak också.
COOLT men jag lovar att hon kommer fortsätta drömma om den perfekta klänningen och sakna att hon inte fått götta sig åt alla bröllopsdetaljer
Haha vad ska man säga? WOW! Bara i USA :P
Så fort jag såg Howie, så förstod jag ju att det var en tv-produktion och därmed har nog inte killen lagt ut pengarna till detta själv, men det var ju jätteroligt :) Om man uppskattar sånt :P Jag själv hade aldrig någonsin velat bli utsatt för det där :P
Hon såg ju dock väldigt lycklig ut, han också, och det är ju huvudsaken :D
Jag förstår inte heller vad det är med slutet?
Själv skulle jag ha tyckt att det var hemskt.
Min man kom förbi och tittade och sa: "Om du hade gjort så här mot mig så hade jag definitvit sagt nej!"
Jag vet inte om brudgummen har planerat något alls, det är ju en TV-show, så det har väl någon annan gjort.
Haha, ville inte avslöja något, därav den konstiga formuleringen. Hann inte komma på något bättre, sockerkakan i ugnen ropade på mig =)
Men menade just att de gifte sig på en gång,
jag skulle inte riktigt gilla att knappt kunna minnas något från mitt bröllop för att jag var i chocktillstånd,
samt att jag skulle vilja välja min egen klänning (som jag inte skulle ha något linne under, den skulle vara knäppt också)
Sen tycker jag egentligen att det var onödigt att chocka henne så i början, hade kanske räckt om en kypare eller så hade "snubblat" och spillt mat på honom?
Men häftigt oavsett =)
Kan man säga att hon sade ja när hon var i sina 'sinnens fulla bruk' ens?
Snacka om grupptryck. Kunde dom inte bjudit på en iaf 10min makeover och snörat klänningen ordentligt?