• vifyra

Kan man ha solskyddsfaktor där jag är brun? (solarium)

Jag har fått färg efter linnet. Undrar om jag kan ha hög solskyddsfaktor på de bruna stället och inget på de ljusa? eller tar de ändå där jag e brun? ska gifta mig om 1.5 vecka, skulle verkligen vilja jämna ut det..

• Svar på tråden Kan man ha solskyddsfaktor där jag är brun? (solarium)
  • Polventon

Låter som om det kanske skulle vara bättre att spraytanna på någon bra salong där de ser vad de gör och kan jämna ut det. Det är ju mer hälsosamt med!

• Dejli

Det låter mer som en risk att du får ännu fler nyanser på kroppen, det är ju svårt att träffa precis rätt... Jag hade nog gjort som Polventon säger, gå och få det utsprayat istället.

• Nikkita

Min pappas sambo hade vita ränder från linnet & då använde hon brun-utan-sol på just de ställena. Det blev betydligt bättre Glad Om det bara är axelbanden så tror jag inte att du behöver göra det på salong.

• Fröken Emma

Brukar du sola solarium?.

Har du nån gång tagit en brun-utan-sol-dusch?
    O jag tror INTE att det hjälper o ta solskydd på området som är brunt och inte där det inte är brunt
    Tänk oxå på att det ljusare områderna är känsligare ön dom mörka, så dom kan ju bli irriterade av att sola i solarium, röda prickar som kan ta dagar att bli av med.

Skulle prova brun utan solkräm idag för att se hur det blir, men inte för första gången bara några dagar innan bröllopet.

Svar på tråden Kan man ha solskyddsfaktor där jag är brun? (solarium)