• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Fremm
    CoolJen skrev 2012-10-11 14:30:08 följande:
    Fint Fremm :)
    Ni är driftiga ni.
    Vad har ni för olika samtalsämnen på loppan?

Tack! :)

Ja jag hittade på lite, ämnen är bl a Fritid, Barndom, 3 saker, Kunskap, Sanning, Idag, Framtid, och så har vi skrivit frågor under de kategorierna... :)

• Kakan 81

Här är vår inbjudningskort. Vi har grönt, vitt och guld som tema. Känner mig väldigt nöjd med korten. syns inte på bilden men det gröna papret är lite glansigt. Inte för pråligt men ändå en lite lyxig känsla med det guldiga tyckte vi.
    Nästa sak att ta tag blir väl festprogrammen. Ska till Ullared någon gång i höst och läste att dom har en panduro outlet där så jag får köpa på mig papper där.

• Cissi
    LILLSYRRAN skrev 2012-10-11 00:02:27 följande:
    Så nu blev det rätt,var ju inte min bild.

Ja den skulle vart läcker! Humm, kanske ska kolla med tärnan vad hon tycker om en sån. Jag ser däremot förj*vlig ut i toppar/klänningar utan axelband - enligt mig då. =P Har ni tänkt på det när ni kollar runt på klänningar, mer än hälften är axelbandslösa.
  • Makeupmyday

Mina stolsöverdrag som jag sytt av KNOPPA-lakan och stolsrosetterna som kom med FedEx idag :) Kom även löpare till borden i samma färg.
  • Teresa L
    Cissi skrev 2012-10-12 09:35:06 följande:

Ja den skulle vart läcker! Humm, kanske ska kolla med tärnan vad hon tycker om en sån. Jag ser däremot förj*vlig ut i toppar/klänningar utan axelband - enligt mig då. =P Har ni tänkt på det när ni kollar runt på klänningar, mer än hälften är axelbandslösa.
    Ja, det känns som att det är ovanligare med axelband el ärmar nu.. Men trenden vänder säkert snart. :) Klänningen jag beställt ser typ ut som denna, fast ivory då o inte silver. ;)
  • frida o björn

Vi kommer köpa sidenband på Stoff & Stil. Hittade 100 meter för ca 50 kr. Bra pris med andra ord! :)

• Makeupmyday
    frida o björn skrev 2012-10-12 19:45:37 följande:
    Vi kommer köpa sidenband på Stoff & Stil. Hittade 100 meter för ca 50 kr. Bra pris med andra ord! :)
    Det va verkligen bra pris, synd att de inte hade grönt :(
  • Biographic
    Makeupmyday skrev 2012-10-12 14:47:53 följande:

Mina stolsöverdrag som jag sytt av KNOPPA-lakan och stolsrosetterna som kom med FedEx idag :) Kom även löpare till borden i samma färg.
    vart hittade du dom?
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)