• Ella5maj

    Ekotemplet 2012

    Hej!


    Somliga tycker säkert att det är långt kvar till 2012, och somliga inte... Vi har bokat festlokal och en vigselplats som är helt underbar och enkel på samma gång. Vi startar därför denna tråd som ett försök att boka Ekotemplet den 5 maj 2012, mellan kl 14:00-17.00. Vi håller tummarna att ingen tänkt samma sak :)


    Ta friheten och skriv era datum här :)


     


     

  • Svar på tråden Ekotemplet 2012
  • youthquake
    DoE skrev 2011-09-22 21:56:20 följande:
    Toppen med denna tråd! Vi tänkte också viga oss i ekotemplet 2012, men den 30 juni. Jag fortsätter listan här, om någon krockar kan vi säkert lösa det ihop. Det går ju såklart egentligen inte att "boka" men vi kan ju samordna oss så gott som går. Två datum på listan hittills alltså: 5 maj 2012, 14.00-17.00 30 juni 2012 15.00-17.00 (ring gärna vid krock: 070 741 02 56 så hjälps vi åt att synka oss)
    Vi har också den 30 juni, MEN bara vid regn. Och inte vigsel, bara bröllopspicknick. Annars sitter vi i parken. Tror inte vi behöver krocka, vi kan absolut  ha efter 17:00. Har bokat in också.
  • DoE

    Bra att veta, vår inbjudan är ute och vigseln börjar kl 15.00 så våra göster kommer väl kvart i gissar jag... Gissar att er vigsel inte är längre än 50 minuter? Om så är fallet kan vi väl ringas och försöka synka oss så vi löser det på något smidigt sätt (mitt nummer är 0707410256)? Vi har ändrat vår bokning till 15-16 för vi kommer inte heller stanna längre än 50 min max:)

  • DoE

    Mitt inlägg var riktat till Aimara:) citera-funktionen fungerade visst inte...

  • Kerstin O

    Hej alla Haga-brudar!


    Jag behöver komma i kontakt med det par som ska vigas i ekotemplet efter oss 16/6-12. Alltså kl 16.00. Vet någon här hur jag ser kontaktuppgifterna till andra som har "bokat" på www.bokaekotemplet.se ?


     


    Kerstin


     

  • robszu

    Hej!


    Vi hade bokat ekotemplet för vigsel 14 juli kl 13:30-15:15 på www.bokaekotemplet.se


    Nu när jag är inne på den sidan så verkar den vara borttagen. Misstänker att den är borttagen för att det har gått ganska precis ett år sedan den skapades och att den inte har förnyats.


    Men vi tänkte i alla fall ha våran vigsel i ekotemplet 14 juli kl 13:30-15:15. Vet även att det var ett par innan oss som hade bokat kl 12:00-13:30. Men efter oss var det ingen mer.


    Så nu får man ha lite is i magen och hoppas på att ingen har kommit på idén att gifta sig samma tid så här tio dagar innan bröllop.

  • Sanaz

    Hej alla blivande brudar!

    jag hade i början på januari bokat ekotemplet den 11 augisti via www.bokaekotemplet.se men som Robszu nämnt så kommer jag inte längre in på den hemsidan längre varför jag då meddelar detta här!

    Vi tänkte som sagt gifta oss i ekotemplet den 11 augusti kl 15:00 men kommer behöva vara där och förbereda från kl 12:30 ungefär eftersom vi har en del grejer som vi ska fixa i ordning där!

    Vår vigsel kommer att vara i ungefär en halvtimme men eftersom vi kommer ha vår brudskål på plats så kommer vi förmodligen inte gå därifrån förrän strax efter 17:00.

    Må så gott och grattis till er alla :)

    /Sanaz

  • jennykristina

    Vi hade också "bokat" på www.bokaekotemplet.se, synd att sidan inte funkar längre! Vi tänkte iaf ha vår ceremoni där den 15 september kl.15.00, så vore toppen om den som ev. planerar att vara där samma dag hör av sig så går det säkert att lösa!

  • DestinyD

    Men vad synd att inte den sidan funkar längre!
    Vi kommer att vara där lördagen 29 september ca kl. 14.30-16.30 Glad 

  • Joachim

    Hej!

    Ser att det är fler som tänkt September, vi hade tänkt oss den 9'e September klockan 13:00.

  • Kemilie

    Hej alla! 

    Vi har bestämt oss för att gifta oss i Ekotemplet den 14 september 2013 kl 14-16 vi kommer att vara cirka 100 gäster och folk kommer till Stockholm från hela landet. Skriver här för att det inte ska krocka, vill varken att vår eller någon annans dag ska bli förstörd. Det är cirka ett år i förväg men jag vet att det är många liksom vi som planerar en så viktig och stor dag LÅNGT i förväg. 

    Skriv gärna om ni vet någon annan stans man måste "meddela" detta på! :)

  • Sarabel

    Hej allihop! Jag och min sambo ska gifta oss i Ekotemplet fredag den 28/9 2012 kl. 15.00. Möjligen kommer vi att köra redan kl. 14.00 (lite oklart i skrivande stund). Skulle även vilja ha lite tid för utsmyckning så 13.00 - 16.00 vore toppen. Hoppas ingen annan har samma planer. Hör i så fall av er så får vi bestämma hur vi kan samsas! Lycka till alla! /Sara

Svar på tråden Ekotemplet 2012