• Soon Mrs Kamprad

Provuppsättning - vad tycker ni?

Tjejen som ska fixa mitt hår, smink och naglar på mig och mina tärnor kom hem till mig i götet och vi gick igenom allt i minsta detalj hur jag ville ha det och detta är resultatet. Jag är så väldans nöjd. Ville ha det lite halvt uppsatt bara. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Provuppsättning - vad tycker ni?
  • Stjärnfall

Dtt blev såå himla fint!!!   Har hon satt in något löshår eller har du så tjockt hår ?

• Ciccci

JÄTTEFINT!!

Jag hade n liknande frisyr fast med massor av löshår, eftersom jag inte har sååån lång på håret så satte vi in clips för att göra det längre och tjockare! Grymt nöjd var jag!

• malin martin

jättefint ... något mellan ditt och denna har jag tänkt mig. Vad betalade du för provuppsättningen??
  • Soon Mrs Kamprad

Ber om ursäkt för sena svar, har inte varit inne här på ett tag.

Januaribruden: För att fixa denna frisyren så vet jag att hon använde plattång, locktång, hårnålar och olika spray bl hårspray, glans osv. Vet inte exakt men du kanske kan skriva till henne och fråga?

Stjärnfall: Jag har ganska så tunt hår egentligen men tjejen som gjorde håret på mig fick det att se jättetjockt och vackert ut. Inget löshår behövdes heller, hon var sjukt duktig och supernoggrann. Kan varmt rekommenderas.

Jag betalade ett pris på 2900kr och då ingick naglar i gele, brudmakeup och håruppsättning och konsultationen ingick i priset. Och så fick jag stå för bensinkostnaden för hon bor inte där jag bor utan längre ner i Sverige men hon åker runt och stylar brudar.

• 070831
    Soon Mrs Kamprad skrev 2011-10-27 23:15:26 följande:

Ber om ursäkt för sena svar, har inte varit inne här på ett tag.

Januaribruden: För att fixa denna frisyren så vet jag att hon använde plattång, locktång, hårnålar och olika spray bl hårspray, glans osv. Vet inte exakt men du kanske kan skriva till henne och fråga?

Stjärnfall: Jag har ganska så tunt hår egentligen men tjejen som gjorde håret på mig fick det att se jättetjockt och vackert ut. Inget löshår behövdes heller, hon var sjukt duktig och supernoggrann. Kan varmt rekommenderas.

Jag betalade ett pris på 2900kr och då ingick naglar i gele, brudmakeup och håruppsättning och konsultationen ingick i priset. Och så fick jag stå för bensinkostnaden för hon bor inte där jag bor utan längre ner i Sverige men hon åker runt och stylar brudar.

vad tjusiga frisyrer.. vart bor denna tjej??? har hon konto här på BT? kan jag få hennes mailadress? pma mig.. jag bor i nv skåne själva verket ängelholm.. preliminärt bokat 12  maj 2012
  • Stjärnfall

Vilket hilma bra pris!!!!!!  Jag har räknat med make up på 1500 kr plus bara frysiren ca 3000 och naglar 850. Vilken dröm att få alltihopa för under 3000 kr...  Synd att hon inte bor i stockholm haha

• Soon Mrs Kamprad

070831: Jag skickar ett privat mail till dig!

Stjärnfall: Hon arbetar i stockholm med vet jag, hon åker ut i hela sverige och även norge/danmark har jag för mig.

• Lilique

Soon Mrs Kamprad, skicka ett PM till mig också är du supergullig!

Svar på tråden Provuppsättning - vad tycker ni?