Hur sätta upp fiberväven och ballongerna?
Hur sätter jag upp fiberväven bäst i taket? Spik? eller köper man *linor* som man sätter fast väven i?
Vill ha ballonger i taket. Hur sätter man fast de ? Helilum verkar bäst men de ska vi inte ha..
Hur sätter jag upp fiberväven bäst i taket? Spik? eller köper man *linor* som man sätter fast väven i?
Vill ha ballonger i taket. Hur sätter man fast de ? Helilum verkar bäst men de ska vi inte ha..
Vi fick inte spika upp någonting utan använde spännremmar och fiskelinor för fiberväven. Vi hade få ballonger och de satte vi upp i klasar om fem i presentsnören i samma färg som ballongerna. Ärligt talat kommer jag inte ihåg att de var uppsatta så det kanske glömdes bort, men de skulle ha satts upp som jag beskrev i alla fall. Du kan se hur det så ut på min blogg. Kolla särskilt in etiketten "lokal". Se nedan. Om du har frågor kan du skriva dem i kommentarsfältet på bloggen.
Vi var och provade i lokalen i förrgår och vi kunde sätta upp fiberväv med ett häftstift i varje ände bara :) Ska dock tilläggas att det är mörka bjälkar i lokalen där det redan sitter diverse spikar och hålen efter oss kommer bara synas om man undersöker med lupp :)