• gto

se upp för ängby slott

Vill ta tillfället att varna alla för ängby slott. Jätte vacker lokal med många möjligheter men med ett annat slotts par som driver det !!!!

Vi var där och titta. Hemskt bemötande och väldigt chockande när infon på deras hemsida inte stämde in på det som gällde. På hemsidan står det att dryck och mat får man ta med sig men serveringskostnad tillkommer. Men det stämmer inte. Endast egen dryck! men canapeer till fördrinken eller liknande gick bra att ta med. Va bra sa jag, jag jobbar på ett catering företag och det skulle vara så kul att ha något personligt :)
    Nej det får jag inte då för att jag är proffs, spelar ingen roll om jag gör dom själv för att jag jobbar med det och då får jag inte !!!  Orättvist tyckte jag, " du vet när amatörer gör så ser det ut som fan" säger hon.
    Hon va helt omöjlig att diskutera med om allt, det var redan bestämt hur allt skulle vara. Tårtan skulle stå  på en viss plats, avec där osv. Jag i frågasatte placering av huvunörsborden då vi skulle ha solen i ryggen. Jag tänkte att det skulle bli motljus för dom som ville fota. " Folk är nog trötta på att fota er efter hela dagen så dom bryr sig nog inte" fick vi som svar.
    STOR VARNING FÖR ÄNGBY SLOTT!!

Svar på tråden se upp för ängby slott