Bröllop Göteborg/Kungsbacka, Tips
Vi gifte oss i lördags 3 mil söder om Göteborg. Vi planerade vårt bröllop på lite avstånd och använde bröllopstorget mycket när vi planerade vår bröllopsdag.
Vi vill passa på att tipsa om några saker vi var riktigt nöjda med:
Juvelstudion, Kungsbacka. De duktiga, hjälpsamma guldsmederna hjälpte oss att designa och tillverka min drömring. De använde vårt eget guld och vi kompletterade med en sten. Vi hade inte kunnat vara mer nöjda.
Världens bästa bröllopsfotograf, Eva Quirbach, Göteborg. Otroligt skicklig, trevlig och tar underbara bilder.
Frisörsalongen Elite by Ulla-Britts hårdesign, Kungsbacka. Patricia och Marcella gjorde min och min tärnas frisyrer och vi blev mycket nöjda. Frukt, choklad och mousserande vin ingick.
Åsa blommor och trädgård, Åsa. Vår florist var superduktig. Efter vårt färgtema och en inspirationsbild skapade hon min drömbukett. Hjälpsam, lyhörd och mycket skicklig.
Nöjesvärdarna, Dj, Göteborg. Duktig, tillmötesgående och lyhörd. Det blev ett jäkla drag på dansgolvet, precis som vi hoppats på.
Kantorn Andreas Hjalmarsson spelade efter våra önskemål.
Tjolöholms slott, All personal är otroligt vänliga, hjälpsamma och proffsiga. Vår kordinator Lotta var fantastisk under hela planeringen och bröllopet. Köksmästaren Jerker lagade otroligt god mat som fick mycket beröm.