Vinterbröllop 2013?
Någon mer som planerar vinterbröllop 2013?
Tar gärna emot tips och idèer
Någon mer som planerar vinterbröllop 2013?
Tar gärna emot tips och idèer
Här är en till som med största sannolikhet skall ha vinterbröllop den 2 februari i Göteborg :)
Åh samma datum som vi och i göteborg med... Vart ska ni gifta er?? :)
9 mars, fast det är inte helt spikat än. I vilket fall så blir det i Östersund :)
det vågar jag inte avslöja innan vi bokat lokal och kyrka ;)
Hur långt har ni kommit i planeringen??
Beccastina: Vi har kommit ganska långt.. Bokat restaurang, River Café på Eriksberg om du vet? Bestämt vigselplats, börjat med save-the-date och frågat tärnorna som jag ska ha om de vill vara det Ja och lite annat ;) Ni då?
Missidis: Nice!! Ja jag vet vart det är, jag och min sambo hade vår första date där, gick på strax över 3.500kr ;) så det glömmer man ej! det e verkligen toppen vint där tror ni kommer bli kalas nöjda!
Jag har pratat med min förste tärna, sen har vi bestämmt kyrka och lokal som vi skall kolla på till helgen och boka då det är ganska populärt, iallafall kyrkan. har tittat en massa på klänningar å såvidare men nästa vecka ska jag på konsultation för nya tuttar och bokar förhoppningsvis ant tid för ytterligare en konsultation med läkare eller kanske en op tid :). Ringarna är beställda nu iallafall!! :D
Vi ska gifta oss i februari 2013, antingen 2 eller 16. Än så länge har vi bara bestämt lokal, börjar tänka på kyrka och vilka färger. Sen är det klart att vi har drömmar och önskemål men som vi inte har börjat planera för än. Va spännande det ska bli att få planera allt det här^^
wiiieee.. ringde precis festlokalen som vi ville ha och dom skall ha bröllop den 12 november så då kan vi få komma och kolla. blir toppen att få se hur det ser ut när det är iordninggjort! :)
Spännande, vilken lokal blir det? :)
Beccastina- va spännande, mysigt att få se den uppdukad och iordning för just bröllop=)
Än så länge har jag bara smygit rund och kollat lite utifrån (var tänkt som ett sommarbröllop först) på våran lokal och varit inne och pratat med dom som jobbar där och fått lite papper. Tanken är att vi ska börja med all konkret planering i början av nästa år. men jag kan inte hålla mig ifrån riktigt^^