• missidis

Vinterbröllop 2013?

Någon mer som planerar vinterbröllop 2013?

Tar gärna emot tips och idèer

• Svar på tråden Vinterbröllop 2013?
  • Ekorren

Vi har planerat liiite i alla fall :) Jag har frågat mina två barndomsvänner som ställer upp som tärnor. Vi har inte bestämt någon lokal men har två kyrkor som vi väljer mellan. Vi lär nog inte börja planera seriöst förrän i vår/sommar skulle jag tro. Är studerande och är klar i juni så vi kommer inte hinna spara ihop till någon stor budget. Vi måste spara in på det vi kan, därför kollar jag runt en massa för att se var man helt enkelt får mest för pengarna :) Kul att drömma lite.

• Beccastina
    missidis skrev 2011-11-04 11:59:25 följande:
    Spännande, vilken lokal blir det? :)
    Villa odinslund heter det, sök så hittar du det :)
  • missidis
    Beccastina skrev 2011-11-04 17:32:24 följande:
    Villa odinslund heter det, sök så hittar du det :)
    Ja jag vet vilken det är! Det ser fint ut där, är det restaurang eller ordnar man mat och det själv? 
  • Beccastina
    missidis skrev 2011-11-04 19:24:00 följande:
    Ja jag vet vilken det är! Det ser fint ut där, är det restaurang eller ordnar man mat och det själv? 
    det fixar dom, kostar 975:- per kuvert och då ingick 3rätters, 4 glas vin, 2 glas brudskål, tårta, dekorationsblommor m.m. tyckte det va ett väldigt bra pris men vi har ju inte sett det ännu ska somsagt dit på lördag
  • Frida85L

Va billigt och bra det lät. Där vi planerar att ha festen tror jag att det kostade ca 1200kr/kuvert... Mycket pengar blir det ju tyvärr. Men det är ju en dag som ska bli perfekt för att man bara upplever den en gång

• Beccastina
    Frida85L skrev 2011-11-09 16:47:04 följande:
    Va billigt och bra det lät. Där vi planerar att ha festen tror jag att det kostade ca 1200kr/kuvert... Mycket pengar blir det ju tyvärr. Men det är ju en dag som ska bli perfekt för att man bara upplever den en gång
    ja jag hoppas det blir bra, annars e budgeten ca 1200kr per kuvert om vi nu inte trivs där. dagen skall vara perfekt och då lejer jag ut det även om det kostar ;)
  • filibustern

här är en vinterbrud oxå. :) troligtn november 2013 blir det. har hittills fixat klänningen, men nu är det mesta "lagt på is" just för att det är ett tag kvar.:P

• kessie

Här har ni en till, 5/1 2013 gifter vi oss i Malmö Skrattande

• fruwesterlund

Vi gifter oss den 30 mars 2013 i gällivare

hsr bokat kyrka och sitter med " spara datumet"-kuverten i handen. Ska skicka de i dag eller i morgon. Vi behöver skicka ut dessa då min sida har 110 mil upp till gällivare. Dessutom gifter  vi oss i påsk så folk måste kunna planera  

• sanna88

23 Februari eller 2 Mars i Jämtland (väljer mellan 2 olika kyrkor)

Kul att fler vill ha vinterbröllop =)

• sanna88
    Ekorren skrev 2011-11-04 17:25:23 följande:
    Vi har planerat liiite i alla fall :) Jag har frågat mina två barndomsvänner som ställer upp som tärnor. Vi har inte bestämt någon lokal men har två kyrkor som vi väljer mellan. Vi lär nog inte börja planera seriöst förrän i vår/sommar skulle jag tro. Är studerande och är klar i juni så vi kommer inte hinna spara ihop till någon stor budget. Vi måste spara in på det vi kan, därför kollar jag runt en massa för att se var man helt enkelt får mest för pengarna :) Kul att drömma lite.

Såg att ni oxå va från Östersund =) Kul med fler Jämtlandsfolk på BT.

Får man fråga vart ni har tänkt gifta er, alltså vilka kyrkor ni väljer mellan?

Svar på tråden Vinterbröllop 2013?