Vinterbröllop 2013?
Någon mer som planerar vinterbröllop 2013?
Tar gärna emot tips och idèer
Någon mer som planerar vinterbröllop 2013?
Tar gärna emot tips och idèer
Vi har planerat liiite i alla fall :) Jag har frågat mina två barndomsvänner som ställer upp som tärnor. Vi har inte bestämt någon lokal men har två kyrkor som vi väljer mellan. Vi lär nog inte börja planera seriöst förrän i vår/sommar skulle jag tro. Är studerande och är klar i juni så vi kommer inte hinna spara ihop till någon stor budget. Vi måste spara in på det vi kan, därför kollar jag runt en massa för att se var man helt enkelt får mest för pengarna :) Kul att drömma lite.
Va billigt och bra det lät. Där vi planerar att ha festen tror jag att det kostade ca 1200kr/kuvert... Mycket pengar blir det ju tyvärr. Men det är ju en dag som ska bli perfekt för att man bara upplever den en gång
här är en vinterbrud oxå. :) troligtn november 2013 blir det. har hittills fixat klänningen, men nu är det mesta "lagt på is" just för att det är ett tag kvar.:P
Här har ni en till, 5/1 2013 gifter vi oss i Malmö
Vi ska med ha vineterbröllop 20130202 i Malmö.
Hur går de med alla vineterbröllop? Känns som de börjar närmar sig för vissa av oss, fast de är en del tid kvar men de är ju en del att fixas :)
Vi gifter oss den 30 mars 2013 i gällivare
hsr bokat kyrka och sitter med " spara datumet"-kuverten i handen. Ska skicka de i dag eller i morgon. Vi behöver skicka ut dessa då min sida har 110 mil upp till gällivare. Dessutom gifter vi oss i påsk så folk måste kunna planera
23 Februari eller 2 Mars i Jämtland (väljer mellan 2 olika kyrkor)
Kul att fler vill ha vinterbröllop =)
Såg att ni oxå va från Östersund =) Kul med fler Jämtlandsfolk på BT.
Får man fråga vart ni har tänkt gifta er, alltså vilka kyrkor ni väljer mellan?