• Äldre 26 Aug 21:17
    3237 visningar
    6 svar
    6
    3237

    Designa egna skor?

    Jag är på jakt efter ett par röda satinskor med lite rundad tå och en rem över som gör att skon sitter stadigt. Jag hittar verkligen inget jag gillar, så jag behöver er expertis!
    Är det någon som vet ett snabbt och bra ställe online, som säljer "egendesignade" skor eller som färgar satinskor?


  • Svar på tråden Designa egna skor?
  • prillb­ollo
    Äldre 3 Sep 16:59
    #1

    Hej!
    Via företaget Morena of Sweden  kan du designa dina egna skor. Man måste nog dock besöka deras showroom i Stockholm.....

  • Äldre 3 Sep 21:44
    #2

    Stockholm ligger tyvärr lite för långt bort, är nog mer inne på någon nätaffär.


  • Jane
    Äldre 26 Sep 16:18
    #3
    Fröken Söt skrev 2011-09-03 21:44:39 följande:
    Stockholm ligger tyvärr lite för långt bort, är nog mer inne på någon nätaffär.
    Hej, du har inte kollat in denna sida? www.milkandhoneyshoes.com ? Man kan designa sina egna skor och jag testade faktiskt just nu...HÄFTIGT, men det står att dom kommer kosta 300$ :S
  • Äldre 26 Sep 16:46
    #4
    Jeni skrev 2011-09-26 16:18:46 följande:
    Hej, du har inte kollat in denna sida? www.milkandhoneyshoes.com ? Man kan designa sina egna skor och jag testade faktiskt just nu...HÄFTIGT, men det står att dom kommer kosta 300$ :S
    Kul sida! Men alldeles för dyrt. I och med att de är i USA kan man åka på lite extra avgifter dessutom.
  • Äldre 26 Sep 17:03
    #5

    om du hittar nåt ställe, får du gärna berätta för mig! vill oxå ha en "egen" sko...Glad

  • Jane
    Äldre 26 Sep 20:03
    #6

    Jag ska spana runt lite mer...den där var på tok för dyr...Cool

Svar på tråden Designa egna skor?