• zadde

    Såå himla respektlöst

    Min sambo är nu iväg på sin svensexa..
    när dom kommer och kidnappar han så får han byta om lite och sedan drar han iväg. Hans bror kommer och lämnar hans plånbok och mobil till mej med ett hånande leende på läpparna.. Usch och fy.
    Sambon för börja med att åka ring i enbart mankini. innan dom släpper av han så åker dom run runt för att han ska ramla i. flera hundra meter ut i vattnet. och dom låter han simma in. min sambo är inte jätte för tjust i vatten dessutom.
    sedan har dom bara tagit med en "vanlig" handduk alltså en sån liten till händerna som han får torka sej med och även använda när han ska byta om. alla står och tittar och skrattar åt han. han måste ju visa sej helt naken för dom.
    det han får ta på sej är ett jätte litet tjej linne och leopard kalsonger.. sedan drar dom vidare..
    usch tycker så himla synd om han och att dom var lite för taskiga faktiskt.. blir bara mer och mer irriterad när jag tänker p det. speciellt det med mobilen och släppa han så långt ut i vattnet.
    är så nervös tills han kommer hem. eftersom vissa av dom som är med gillar att festa ganska hårt, och sambon är inte van vid det längre..
     
    Var bara tvungen att skriva av mej lite.. 

  • Svar på tråden Såå himla respektlöst
  • zadde

    Tack för era omtankar :)
    jag tror oxå dom skulle skjuta paintboll sedan :/ får väl se hur blåslagen han är imorrn.
     fast jag tror kanske att smabom kommer tycka det mesta var roligt imorrn.
    men för mej gjorde det så himla ont i hjärtat att se han åka p den där ringen och se vett skrämd ut. jag vet ju att han inte gillar det. och där efter oxå bara släppa av han långt ut i vattnet. nä fy blir så ledsen när jag tänker p´å det och när han kommer upp i en mankini och måste bytta om inför all och dom bara garvar.. usch 

  • zadde

    Visst han har säkert haft jätte kul med vissa kanske undan tag bara.
    men jag blev så ledsen av att se han göra dessa grejer och va så maktlös..
    sen sättet dom har behandlat mej på är jag verkligen inte glad över! 

  • zadde

    Hejsan!
    skulle bara meddela att sambon är jätte nöjd med sexan. det enda han tyckte mindre om var att dom släppte av han så långt ut i vattnet och att dom hade kört paintboll alla mot han. så han har rätt "fina" märken efter det..
    annars hade dom haft en kanon dag/kväll. avslutad med jacuzzi utomhus vid havet.
    visst han var rätt påverkad när han kom hem men dom hade vatt en snabb sväng p krogen när dom va på väg hem. och då hade han dragit i dej några shots. så hade han inte tagit dom hade han mått betydligt bättre.
    men sammanfattnigsvis så var han nöjd :) och det är ju huvudsaken.
    det kanske bara var jag som överreagera men jag mådde inte alls bra av att se han faktiskt. men men. 

Svar på tråden Såå himla respektlöst