• Äldre 18 Aug 14:12
    8448 visningar
    34 svar
    34
    8448

    Vinn presentkort från Diadema!

    Sommaren börjar närma sig sitt slut och snart står hösten för dörren.
    Det känns alltid lite vemodigt, eller hur?
    Dela med dig av dina sommarminnen och låt oss minnas sommaren som var!
    Vad är sommar för dig?

    Så här tävlar du:
    Ladda upp en bild  i tråden.
    Bilden ska representera sommar och du bestämmer själv vad det innebär för just dig.
    Skriv en kort motivering till varför du valde just den bilden.

    Du kan ladda upp bilder t.om den 25/8 och därefter kommer en jury plocka ut 10 bilder som går vidare till en omröstningsomgång.
    Vinnaren i den omröstningen vinner ett presentkort på 750 kronor fårn Diadema.
    www.diadema.se


  • Svar på tråden Vinn presentkort från Diadema!
  • 2 0 1 2
    Äldre 18 Aug 14:38
    #1

    Den här bilden tog jag i norska Hallden en underbar, strålande sommardag. Det var en sån där dag då jag gick hand i hand med min blivande och pratade om allt vackert som väntar oss i framtiden - bröllop, hus, drömmar... Alltmedan sonen skuttade runt och var förtrollad av den vackra medeltidsmiljön. Hela vår lilla familj sken ikapp med solen - precis som en riktig, ledig, sommardag ska vara!


  • Äldre 18 Aug 15:11
    #2
    2 0 1 2 skrev 2011-08-18 14:38:51 följande:
    Den här bilden tog jag i norska Hallden en underbar, strålande sommardag. Det var en sån där dag då jag gick hand i hand med min blivande och pratade om allt vackert som väntar oss i framtiden - bröllop, hus, drömmar... Alltmedan sonen skuttade runt och var förtrollad av den vackra medeltidsmiljön. Hela vår lilla familj sken ikapp med solen - precis som en riktig, ledig, sommardag ska vara!


    Wow vilken läcker bild!
    Jag får nästan känslan av miniatyr landskap så läckert fotat!
  • Äldre 18 Aug 15:12
    #3

    Oj blev en ful "sär skrivning" där
    Miniatyrlandskap ska det självfallet stå

  • 2 0 1 2
    Äldre 18 Aug 15:14
    #4
    Forumvärd skrev 2011-08-18 15:11:28 följande:
    Wow vilken läcker bild!
    Jag får nästan känslan av miniatyr landskap så läckert fotat!
    Tack! Det är meningen att det ska kännas som ett miniatyrlandskap, roligt att det syns
  • Äldre 18 Aug 16:47
    #5


    MIn dotters första sommar visar tydligt hur vädret brukar kunna vara under sommarna.
    Men ni vet vad man säger-det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :)
  • Pernil­laaa
    Äldre 18 Aug 17:21
    #6

    Sommar innebär för mig sol och bad :). Tycker denna bilden på vår son är sååå somrig och härlig :)

  • Pernil­laaa
    Äldre 18 Aug 17:22
    #7

    Funkar det nu då tro ?

  • apoole­a
    Äldre 18 Aug 19:54
    #8


    Min blivande friade förra året på Åland.
    Denna sommar åkte vi tilbaka till samma plats under några underbara dagar med vänner.
    Här är vi lyckliga och glada på stranden :)
  • Maria och Toni
    Äldre 18 Aug 21:07
    #9


    Sommarens första smultron är verkligen sommar för mig och något jag längtar efter varje sommar. Smaken väcker fortfarande minnen av somrarna jag spenderade som liten hos farmor och farfar ute på landet. De somrar jag och min syster gick längs de grusiga landsvägarna och trädde smultron på strå. Innan vi var hemma igen hade vi hunnit äta upp det mesta. Här på bilden är det min Amanda som smakar smultron för första gången. Vi fick ihop några strån under vår lilla promenad men vi hade inget med oss hem. ;)
    /Maria
  • S och F
    Äldre 18 Aug 23:40
    #10

     



    Sommar & Kärlek - vad stämmer bättre överrens än det? Samtidigt som sommarens första trevande strålande dök upp delades också livets första kyss ut.


     

Svar på tråden Vinn presentkort från Diadema!