• Svar på tråden Så här blev vår piffade festlokal! Bilder!!
  • Jossis81
    emelie och Jonas skrev 2011-08-20 18:16:38 följande:
    jaha, det var en bit...
    Lakan väger ju en del..
    Men har du bra pris på rossetterna kanks eman kan frakta dom på posten, de lär ju inte väga så mycket iaf :)

Jag bor i Enköping, Uppland.
    jag har skrivit i din gästbok! :)
  • Hardaei

Hej! Oma man köper favouraskar från USA, måste man betala tullavgift? fyller man på med godis själv??

• Jossis81
    Hardaei skrev 2011-08-20 22:26:30 följande:
    Hej! Oma man köper favouraskar från USA, måste man betala tullavgift? fyller man på med godis själv??
    du kan få betala tull, tror jag, Men jag behövde inte göra d. Godiset får du fixa själv å dom kommer omonterade.
  • lindahhh

Vart har ni köptde vita bokstäverna ni har framför er? de ser störrre ut en de flesta andra bokstäverna jag tittat på!

• emelie och Jonas

Hur knöt ni lakaenen och rosetterna?
    Har sett ett klipp på youtube, på lakanen, men ni har gjort på ett annat sätt...
    Sen har jag bara sett stolar där rosetterna har varit knutna runt stolen, ni har bara knutit i lakansknuten eller nåt?
    Då spar man ju lite rosetttyg...:)

• Emmman
    emelie och Jonas skrev 2011-09-26 19:02:05 följande:
    Hur knöt ni lakaenen och rosetterna?
    Har sett ett klipp på youtube, på lakanen, men ni har gjort på ett annat sätt...
    Sen har jag bara sett stolar där rosetterna har varit knutna runt stolen, ni har bara knutit i lakansknuten eller nåt?
    Då spar man ju lite rosetttyg...:)
    Jag undrar också hur ni knöt lakanen!!
  • Jossis81

Har köpt bokstäverna på MIO, har för mej att dom inte va så dyra!

Vi la lakanet med långsidorna utåt, sen drog vi bara bak det " överflödiga" och gjorde en boll som vi knöt bandet runt. Gud va svårt att förklara men hoppas ni förstår :)

• emelie och Jonas

hur menar du med långsidorna utåt?
    hade du kortsidan uppe och nere och långsidan på sidorna av stolen?
    hur fick du det så tajt och stramt, försökte igår men när jag drog och skulle knyta åkte ju allt upp från stolen typ :/
    Så benen på stolen blottades...

Förstår du vad jag menar?

• Jossis81

ja så menar jag. lakanet åket upp lite längst ner på stolarna så man såg benen, men d va inget som syntes när gästerna kom in i lokalen utan då såg man ju bara ryggarna på stolarna.

vad har du för temafärg? Stolsbanden är tillsalu :)

• Emblas Mamma

Det blev ju verkligen kanon! Har varit så nyfiken ända sen du berättade att du skulle ha speglar på boden!
    Det blev så häftigt! :D

Nu måste jag bara fråga dig var du har hittat speglarna? Jag letar nämligen efter sådana till hemmet. De ska inte vara större än så, så det är svårt att hitta! Hoppas du kan hjälpa :=)

Svar på tråden Så här blev vår piffade festlokal! Bilder!!