Ställa in bröllopet?
Jag känner mig så förnedrad, sårad, skör.. DUM!
Men överreagerar jag? Jag och min M2B har varit ett par till och från i 14 år nu. I april fick jag reda på att han har varit otrogen mot mig sedan vi blev tillsammans -06 igen. Detta skulle hänt precis efter vår yngsta dotter fötts. Jag bröt ihop, ville inte ha med honom att göra alls. Han visade för första gången sådana känslor (grät öppet utomhus, gick ner på knä inför alla och bad mig att inte lämna honom) att jag gick med på att han skulle få chansen att FÖRSÖKA vinna mig tillbaka. Han bedyrade hur mycket han älskade mig, hur han skulle kämpa med näbbar och klor för at få en chans till detta.. Och det gjorde han. Vi gick även en gång i parterapi. Mitt krav var flera gånger och det går han också med på, men jag vill att han bokar tiderna, det gör han inte, så det har bara blivit en gång.
Den gången var väldigt bra! Efter det, i början av juni, har vi blivit ett par igen, vi bokade giftemål och lovade/svor att aldrig såra varann så mer.
I lördags var han iväg. Han skulle bara handla på bolaget vid 11 på förmiddagen, sedan komma hem. Han kom hem kl 18 och var så full att han somnade så fort han la sig ner på soffan. Han stängde av sin mobil under tiden han var borta eftersom jag ringde hela tiden och undrade när han skulle vara tillbaka.
På söndagen påstår han att han har minnesluckor, han minns inget och då har det ju inte hänt?..*ironi* Till saken hör att han blir jätteelak när han dricker.. Men jag förlät honom, han lovade att aldrig göra detta igen. som så många gånger förr.
Igår var han på väg hem från jobbet, när han helt plötsligt hamnade någonstans på en pub med samma vän han påstår att han var ute med i lördags. jag blev jättearg, sa att då lär han ju inte komma hem, då blir det ju samma som i helgen, han nekade, sa att han kommer 18.. Men han stängde av telefonen igen, fick leveransrapport att mina sms gått fram 22 igår kväll men han har fortfarande inte hört av sig till mig?!
Vi har två barn ihop.. vad ska jag göra? sist hotade jag med att ställa in vårt bröllop i september, jag trodde ju inte han skulle göra om detta.. När han var otrogen mot mig var han full och gjorde på det här sättet.