Är din ring likadan som din partners?
Är din ring likadan som din man/fru?
Jag funderar på att han ska få välja sin efter hans personlighet, och så väljer jag mina. För då är vi nöjda båda två. Är det toligt?
Är din ring likadan som din man/fru?
Jag funderar på att han ska få välja sin efter hans personlighet, och så väljer jag mina. För då är vi nöjda båda två. Är det toligt?
Okej jag förstår. Man kanske ska låta ringen rhodieras då... Men du som sett silver o vitguld tillsammans. Tycker man ser jättestor skillnad ?
Våra ringar är väldigt lika, båda i platina och släta, förutom att min förlovningsring har en diamant "sänkt" i ringen, så att mina ringar är lite "högre" så att diamanten får plats.
nej, jag har blanka silverringar med stenar och min man har en mattpolerad titanring.
för oss kändes det viktigast att vi bägge kände oss nöjda och glada med ringarna och därför valde vi ut ringar efter våra respektive önskemål om dessa.
Okej tack för svar
Någon som kan visa bild på solitärring med 0,10ct sten ? Vill ha en uppfattning om hur den ser ut på fingret.
Hm... båda ringarna är i rödguld...
Nej, vi upptäckte att han passade bäst i en ring med raka kanter och jag med runda, så vi tog olika. Min förlovningsring var dessutom smalare för att få plats med en ring till sen.
Vi har samma skena, så att på håll ser dom likadana ut.
Vi har också samma font på gravyren på våra ringar, men det står inte exakt samma saker på dom.
Ringarna vi har valt är väldigt personliga för oss, med många minnen förknippade med designen. Men inga flaschiga saker.
Skulle du fråga någon annan om våra ringar så skulle dom säga att dom är likadana, förutom att jag kommer få en vigselring också i samma stil men med två nedsänkta diamanter.
Men frågar du oss så är ringarna olika