• lena s

Någon som känner till L&L Festservice?

Jag har på alla sätt försökt få tag på ägaren till L&L Festservice i Göteborg. Vi hade bokat dem att ta hand om köket och städningen på vårt bröllop den 18 juni. Vi skulle träffas på eftermiddagen i festlokalen dagen innan för att gå igenom hur allt skulle gå till. Som tur var hade vi lagat maten själva så den fanns på plats! Det kom ingen och vi försökte från kl 17 dagen innan bröllopet att nå den ansvariga. Ringde massor av gånger, skickade sms och försökte nå dem via deras hemsida. Inget resultat. Vi stod alltså utan köks- och serveringspersonal och även utan städning dagen efter! Gästerna fick sköta disken och vi fick tillsammans med några av dem städa hela dagen därpå. Vi skulle rest bort men fick skjuta på det. Jag har fram till idag försökt att nå någon på firman men ingen hör av sig eller går att nå. Jag gjorde ett inlägg om saken i deras gästbok på deras hemsida. Några timmar senare var hela gästboks-funktionen borttagen. Gör ett försök att få en reaktion här. Om inte annat kan jag inte rekommendera någon att använda sig av L&L Fest service...om ni inte vill chansa och klara allt på egen hand, förstås. Jag är grymt besviken och arg över att man gör så mot någon då det gäller en så stor dag. Skäms!!/Lena

• Svar på tråden Någon som känner till L&L Festservice?
  • Iseika

Är inte ägaren medlem här? Vill minnas att jag sett nåt om det nånstans.

Svar på tråden Någon som känner till L&L Festservice?