Inlägg från: SnuttisSessan |Visa alla inlägg
  • SnuttisSessan

Vilken bild ska vi ha som tackkort ?

http://lovelovelovebyrebecka.blogg.se

här finns 3 bilder alla bilder finns även i färg, vilken tycker ni att vi ska ha som tackkorts bild ?

Fotografen är ellinor eklund.

Om användarnamn behövs är det rebeckaulf

lösen ulfrebecka

Behöver verkligen er hjälp!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-14 12:51
    Jag har lagt till 2 bilder till och som sagt alla kan vi ha i färg också. Vilket passar bäst som tackkort och i färg eller svart vitt ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-14 12:58
    lovelovelovebyrebecka.blogg.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-14 17:07
    lovelovelovebyrebecka.blogg.se/

titta här så har jag lagt upp alla bilderna i färg också men många är komprimerade för att kunna ladda upp de så tänk på det
  • Svar på tråden Vilken bild ska vi ha som tackkort ?
  • SnuttisSessan

Ja det är så svårt vilken man ska välja, fler förslag ???

• SnuttisSessan
    Hvidbrud skrev 2011-08-14 12:51:15 följande:
    Vi använde flera! Skickade inte samma bild till alla. Uppskattat!
    Ja så kan man ju också göra ;) Har också tittat på tackkort på nätet där man kan ha ett par stycken på samma sida :)
  • SnuttisSessan
    TheAndieGirl skrev 2011-08-14 12:52:36 följande:
    Jag tycker att alla tre var jättefina kort men den som stack ut lite var nr 1 tyckte jag... går in i framiden lite
    Ja jag tycker också om den, eller ja jag gillar ju alla men nu är det alltså lite fler bilder uppe så titta igen :)
  • SnuttisSessan

Nu finns det 5 bilder på bloggen alla är döpta till 1, 2, 3, 4, & 5 vilken tycker ni och den ni tycker ska den vara i svartvitt eller i färg ?

• SnuttisSessan
    affemille skrev 2011-08-14 12:57:39 följande:
    Jag tycker alla bilder är super fina! Dock skulle jag välja antingen nr 2 eller nr 4 då jag tycker att dessa bilder verkligen speglar hur lyckliga ni ser ut att vara!
    Tack :) Ja kan man vara annat än lycklig med en fantastisk man :)
  • SnuttisSessan

Tack för alla svar :)

Jag tänker väl lite att nr 1 och 4 blir roliga tackkort och att 3 eller 5 får bli en förstoring som vi kan ha i sovrummet

Men vill lite äldre personer typ mormor ha bild nr 1 eller 4 förstorad eller vill de ha bild nr 3 eller 5 ?

• SnuttisSessan
    Tittij skrev 2011-08-14 16:46:12 följande:
    Nu kommer mina kanske för ärliga synpunkter..

1: Bruden ser väldigt stor ut när klänningen dras upp. Sen anser jag inte att det är lämpligt att visa strumpeband eller vad det nu är som hasat ner, på tack-kort. Härlig och glad bild som ni kan göra en canvas-tavla av och ha i ert sovrum.

2. Tycker mannens leend ser lite tillknäppt ut. På ett tack-kort brukar iallafall jag vilja se lite mer av kläder och komma ihåg hur vackra de var. Sen har jag lite svårt för färgläggning av detaljer.

3. Jättevacker som somrig, men ja den ser lite suddig ut, men det berodde ju på formatet. Tror den är jättefin i original. Men jag skulle vilja se den i färg. Tror det gröna gräset och vattnet blir jättefint i färg.

4. Härlig bild som man blir glad av!

5. Alldeles för lite som syns av detaljer och brudpar för att jag skulle vilja få den som tack-kort.

Så, jag röstar på bild 3 eller 4. Men då i färg! Svartvitt kanske gör sig jättebra hemma på er vägg som förstoringar, men tack-kort ska vara i färg.

Grattis till er underbara dag!
    Inte för ärliga, jag startade ju en tråd för att få svar =)
  • SnuttisSessan

4:an i svartvitt blir det nog får se vad Ulf tycker :)

• SnuttisSessan

Detta är en variant av bild 4 men denna finns inte i svartvitt, gillar ni den bättre eller den vanliga 4:an svartvit ?
  • SnuttisSessan

Tack för alla era svar :) Vi är sugna på att beställa tackkort från crimson och beställer nog ett där man kan ha 6 bilder på kortet det blir kanon, sen kommer vi förstora några att ge till föräldrar och så :)

Svar på tråden Vilken bild ska vi ha som tackkort ?