• Pinkgrape

    Innehållsförteckning på läpsylen?

    Jag fick också en och innehållsförteckning finns på insidan av locket :) Jag tror tanken är att den ska lukta vanilj, för det står "Vanilla fragrance" :P


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape

    Jaha okej, då har den väl blivit utsmetad eller något :/

    Nu blir det på engelska, kopierar bara rakt av vad som står.

    Contents: Petrolatum, White mineral oil, Hexadecanoic acid, Beeswax, Lanolin, Ceresin, Titanium, Dioxide, Vitamine E acetat, E216, Metylparaben, E320.
    Vanilla fragrance

    Kan ju säga att jag kan inte använda den, kliar som bara den på läpparna!


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape

    Ingen aning. Detta är ju dock något som skickats gratis, vet inte om varan sålts här. Made in China är den då ;P haha


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape

    Reklam, visserligen, om man bär den med sig ut och någon råkar se. Annars.. behöver de verkligen göra reklam för sina medlemmar?

    Något jag reagerade på var den handskrivna adressen på kuvertet. Är vi så få medlemmar att de orkar sitta och skriva allas adresser och skicka ut sånt där :P


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    förlovadflicka skrev 2011-08-08 15:13:43 följande:
    Tänkte på det också, kanske skickade de till de mest aktiva? Ska kolla om min fästman fått det i em, han är också medlem ju :P
    Oh, ska man ta det som en liten varning kanske, på att man spenderar aaalldeles för mycket tid här :P haha
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    förlovadflicka skrev 2011-08-08 15:25:01 följande:

    Aha :P


    Ok, har ju inte med tråden att göra men jag spenderar hellre för mycket tid här än struntar i mitt bröllop, fick reda på igår att min kompis som gifter sig en månad innan mig låter sina svärföräldrar planera för att de inte tycker det är kul! Hellre dör jag!


    Jasså? Oj, det hade jag aldrig vågat, men samtidigt.. tycker man inte att det är kul, så är det ju skönt om någon annan gör det åt en då. Hoppas bara de inte blir besvikna sen :)

    Jag börjar känna att nu är det inte ens en vecka kvar och sen då? Kan man fortsätta hänga här? Då har jag ju inget kvar att planera inför :P
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    11juni2011 skrev 2011-08-08 15:17:49 följande:
    Meh!!! Vad är det ni snackar om?? Har ni fått lypsyl?? Här ekar det tomt i brevlådan, bortsett från det gamla Willysbladet  Fuskigt!
    Silketuss skrev 2011-08-08 15:26:20 följande:
    Jag fick inte heller något. 
    Dottern kom springades med posten idag och där fanns ett kuvert, öppnade det och hittade en lapp där det stod "Hej! Vi vill visa att vi uppskattar våra medlemmar. Därför skickar vi en liten present till dig!" och i låg något som jag först trodde var en kylskåpsmagnet, men visade sig vara ett typ lypsyl. Jag blev väldigt full i skratt. Inget märkvärdigt, såhär ser det ut :)




    Här, på insidan locket, är som sagt innehållsförteckningen.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    Silketuss skrev 2011-08-08 15:48:41 följande:
    Pinkgrape, antingen får vi andra också en sådan i posten, eller så borde de väl ha skrivit att de vill visa att de uppsakttar  vissa av sina medlemmar??
    Ja, jag har väl inte sagt något annat? Jag berättade bara vad som stod på lappen som jag fick hem. Kanske står något helt annat på de andras lappar som också fått hem, vad vet jag? Kan ju vara så att alla inte fått idag heller, utan det kanske kommer senare under veckan då. De kanske bara hann skicka ett visst antal/dag eller något.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden Innehållsförteckning på läpsylen?