• Svar på tråden Michael Abrahamsson förgyllde vår dag!!!
  • Vi2alltid

Ja jag är då trött på människan vid det här laget!! Tror hans rekomendationer snart får motsatt effekt...

• CarPer
    Tusssi skrev 2011-10-30 10:51:26 följande:
    Ja det är han också!

Fick precis se ett klipp på facebook som jag måste dela med mig av.

Michaels tolkning av utan dina andetag.

Lyssna o njut -
    ">

" target="_blank">

Antagligen har det blivit svårt att hitta gigen eller?.....vem är du Tusssi

• Fröken Söt
    Vi2alltid skrev 2011-10-30 17:26:45 följande:
    Ja jag är då trött på människan vid det här laget!! Tror hans rekomendationer snart får motsatt effekt...
    Japp, det får de. Var lite nyfiken innan jag fick se all smygreklam här, då lade jag ner det eftersom det inte kändes seriöst.
  • Aniara4
    tessan031 skrev 2011-10-30 13:54:05 följande:

Vad "städade" alla Michael-trådarna har blivit. Bara bra kommenterar om honom nu.

Tussi:

Bara en fråga. Så du var alltså gäst på ett bröllop där Michael spelade och sedan dess
    känner du en inre drivkraft att rekommendera honom på alla möjliga vis? Har jag förstått saken
    rätt?

Det är ju det jag säger, han måste verkligen ha något speciellt eftersom så många nick känner sig manade att hylla honom i olika trådar! Det räcker med att höra honom en enda gång för att känna att man måste registrera sig på en bröllopssajt och skriva gång på gång hur fantastisk han är. Jag undrar SÅ vad det är som gör honom så speciell.
  • Aniara4
    Aniara4 skrev 2011-10-31 09:25:09 följande:
    Det är ju det jag säger, han måste verkligen ha något speciellt eftersom så många nick känner sig manade att hylla honom i olika trådar! Det räcker med att höra honom en enda gång för att känna att man måste registrera sig på en bröllopssajt och skriva gång på gång hur fantastisk han är. Jag undrar SÅ vad det är som gör honom så speciell.
    Och Bröllopstorgets moderatorer måste också ha upplevt det speciella eftersom alla ifrågasättande inlägg tas bort!
  • 1700tal
    Aniara4 skrev 2011-10-31 09:26:00 följande:
    Och Bröllopstorgets moderatorer måste också ha upplevt det speciella eftersom alla ifrågasättande inlägg tas bort!
    Moderatorns sambo kanske? Bror? Bästa kompis? Ingen vits med att gå som katten runt het gröt - tvättäkta korruption!
  • Aniara4
    1700tal skrev 2011-10-31 09:32:27 följande:
    Moderatorns sambo kanske? Bror? Bästa kompis? Ingen vits med att gå som katten runt het gröt - tvättäkta korruption!
    Jag försöker hitta ett sätt att ifrågasätta utan att inlägget tas bort. Men det är väl dömt att misslyckas. Läs fort innan hela diskussionen försvinner och bara lovprisningarna finns kvar!
  • 1700tal
    Aniara4 skrev 2011-10-31 09:37:37 följande:
    Jag försöker hitta ett sätt att ifrågasätta utan att inlägget tas bort. Men det är väl dömt att misslyckas. Läs fort innan hela diskussionen försvinner och bara lovprisningarna finns kvar!
    Jo, jag förstår att det är så du tänker. Men vid det här laget tycker jag det har gått så långt i absurdum att åtminstone jag ser det som vår (vi som ser sambandet) plikt att fortsätta skriva rakt ut vad som pågår, även om de har mage att radera våra inlägg. Och ju mer vi citerar varann ju svårare får de att radera alla ifrågasättanden. Till slut kommer förhoppningsvis maximalt av BTs besökare förstå de oxå och få kunskap om vad BT håller på med just nu. För det här är helt otroligt, jag fattar inte hur moderatorerna kan riskera sina jobb och sajten på det här viset!
  • Drullen

Ja har visserligen inte varit här så länge, men ändå lyckats uppfatta hans namn, det lite konstiga att han inte är mer känd utanför här om han är så underbar som det verkar.

Haha, seriöst är det så att vissa delar i trådarna plockas bort, men inte det uppenbara att han har smygreklam?

Klart att han ska ha credit om han är bra, men som bland klänningar så finns det ju miljoner olika företag rekommenderade, men inom musik verkar det bara va en.

• Rosia Persson
    1700tal skrev 2011-10-31 10:08:45 följande:
    Jo, jag förstår att det är så du tänker. Men vid det här laget tycker jag det har gått så långt i absurdum att åtminstone jag ser det som vår (vi som ser sambandet) plikt att fortsätta skriva rakt ut vad som pågår, även om de har mage att radera våra inlägg. Och ju mer vi citerar varann ju svårare får de att radera alla ifrågasättanden. Till slut kommer förhoppningsvis maximalt av BTs besökare förstå de oxå och få kunskap om vad BT håller på med just nu. För det här är helt otroligt, jag fattar inte hur moderatorerna kan riskera sina jobb och sajten på det här viset!
    Vill bara passa på att lägga till att BT är fantastiskt bra trots att det finns enstaka filurer som luras! Jag har fått tips på det mesta här och sparat pengar på både klänning och musik till festen och vi är mycket nöjda.
    Jag undrar om det verkligen finns någon som går på det som skrivs gång på gång kring just denna person?
    Vissa verkar bara ha sett honom någonstans och bara måste tipsa andra om upplevelsen på BT och andra hänger kvar här efter de gift sig för att kunna fortsätta rekommendera!!?

Det är bra att denna tråd finns nu och hoppas inte den raderas för detta är tips så gott som andra.
Svar på tråden Michael Abrahamsson förgyllde vår dag!!!