1700tal skrev 2011-10-31 10:08:45 följande:
Jo, jag förstår att det är så du tänker.

Men vid det här laget tycker jag det har gått så långt i absurdum att åtminstone jag ser det som vår (vi som ser sambandet) plikt att fortsätta skriva rakt ut vad som pågår, även om de har mage att radera våra inlägg. Och ju mer vi citerar varann ju svårare får de att radera alla ifrågasättanden. Till slut kommer förhoppningsvis maximalt av BTs besökare förstå de oxå och få kunskap om vad BT håller på med just nu. För det här är helt otroligt, jag fattar inte hur moderatorerna kan riskera sina jobb och sajten på det här viset!
Vill bara passa på att lägga till att BT är fantastiskt bra trots att det finns enstaka filurer som luras! Jag har fått tips på det mesta här och sparat pengar på både klänning och musik till festen och vi är mycket nöjda.
Jag undrar om det verkligen finns någon som går på det som skrivs gång på gång kring just denna person?
Vissa verkar bara ha sett honom någonstans och bara måste tipsa andra om upplevelsen på BT och andra hänger kvar här efter de gift sig för att kunna fortsätta rekommendera!!?
Det är bra att denna tråd finns nu och hoppas inte den raderas för detta är tips så gott som andra.