• Bina

Återträff för malmöbrudar?

I maj hade vi en jättetrevlig BT-träff hemma hos cicelly. Hur har det gått för alla? Jag, Lotta och Hestia har pratat om att det vore ju kul att träffas igen! Vad säger ni om att träffas i november/december? Anledningen till den långa framförhållningen är att det visade sig sist vara ganska svårt att administrera...

Givetvis är träffen öppen även för de som inte hade möjlighet att delta sist!

• Svar på tråden Återträff för malmöbrudar?
  • cicelly

Vad säger ni om att sätta ett datum snart? Skall vi ses på en söndag kan det kanske vara bra att ta det innan glöggträffarna drar igång - första advent är redan den 30 november i år...

• cherlindrea

Shelley verkade intresserad den här gången också, så maila henne med!

• quags

Jag var inte med sist men hänger gärna på den här gången! Fastän jag bor i Lund.

Jag mailar dig hemifrån Bina!

Hoppas att det inte blir för snart åker till Thailand i övermorgon.

• Bina

cicelly - du har så rätt!

Började genast kolla i min kalender. För mig funkar den 2, 16 och 23 bra, ev den 30:e (den 9:e är Fars dag så då räknar jag inte att vi kan bli så många).

cherlindrea - OK, jag mailar Shelley!
    /B

• cicelly

Jag kan den 2, 16 och 23 november! Däremot funkar inte den 30:e.

• ullis_p

Tror tyvärr inte jag kan vara med :( Har gått o blivit sjuk(are) och har fullt upp med att få livet i allmänhet att gå ihop (och fixa bröllopsbestyren)

• charmtroll

Om vi pratar söndagar i november kan jag den 9, 16, 23 och 30.

quags: kul med en till Lundabo!

• quags

Jag kan den 9e, 23e och 30e. Eventuellt också den 16e men min mamma fyller år då så jag får kolla lite.

Ska bli skoj det här!

• Fru Kirta

För mig passar den 16. och den 30. bäst, eftersom jag jobbar de två andra helgerna (den 9 jobbar jag till 15.30 och den 23. till 11)

Svar på tråden Återträff för malmöbrudar?