• vilebus

restaurang/lokal under 1000-lappen per kuvert? stockholm

hej, jag undrar om nån känner till nån bra festlokal/resturang där man kan få typ 3 rätters med vin samt snittar och champange, ink. personal mm för under tusenlappen per kuvert, vill göra slippa göra så mycket själva men samtidigt har vi inte riktigt råd med herrgårdspriser på typ1500 per kuvert, vi bor i vendelsö så gärna söder om stan men det är mindre viktigt! nån som har nått bra tips,

vill ha lite "stiligt" ställe ändå, så igen gammal scout lokal eller dylikt...

• Svar på tråden restaurang/lokal under 1000-lappen per kuvert? stockholm
  • fiffoline

Hej,
    nu kommer ett tips som visserligen är norr om stan, men ändå:

Gifte mig i lördags och hade festen på Edsbacka Wärdshus. Sååååååååå nöjd!!!!
    De får 11 av 10 i betyg av mig. Ligger fint till nere vid vattnet (Edsviken) med lummiga fina Edsbergs slottspark intill. Kanonfint läge!
    Edsbacka var proffsiga, hög service, god mat, tillmötesgående och trevliga och vi har BARA positivt att säga. Alla våra gäster var kanonnöjda och likaså vi som brudpar. Suveränt på alla sätt å vis!!! Vi hade en underbar bröllopsdag!!

Priset med allt du nämner ligger som förslag på deras hemsida omkring 1280kr/person, men du kan säkert byta lite viner osv å få ner priset. Bla ingår bröllopstårta och blomsterdekorationer i det priset, så om du budgeterat separat för det så kan du ju dra bort det från din egen budget.

Vi är iaf så himla nöjda och vi upplevde Edsbacka som OTROLIGT tillmötesgående och öppna för våra tankar å förslag. De får toppbetyg, så jag bara måste rekommendera dem!!!!

Svar på tråden restaurang/lokal under 1000-lappen per kuvert? stockholm