Vad tycker ni om mina ringar? Vore även kul att se era!
Hej, jag tycker det vore kul att höra vad ni tycker om mina ringar? Båda är helt nya. Vore roligt om ni laddade upp bilder på era ringar också! :)
Hej, jag tycker det vore kul att höra vad ni tycker om mina ringar? Båda är helt nya. Vore roligt om ni laddade upp bilder på era ringar också! :)
Här är våra! gifte oss i lördags, min man har en förlovningsring i rltt guld med vitt guld i kanten med mitt förnamn och andranamn ingraverat på utsidan och jag har en förlovningsring i vitt guld med rött guld i kanterna med hans båda namn ingraverat, sen har jag en vigselring som är rött guld runt om och kloinfattade diamanter med vitt guld runt om!
Dina ringar är verkligen supervackra!
Jag har äntligen fått min vigselring, dock har guldsmeden gjort fel med infattningen av stenarna men det hinner inte korrigeras innan bröllopet... Typiskt! Men men, jag är glad att den äntligen är tillbaks efter fyra månader hos guldsmeden!
Hejsan
Morsian vad har du för ringar?
Dom är helt perfekta.
Tycker dina ringar är otroligt vackra, Morsian2011! Jag älskar ju iofs diamanter så jag är partisk. :)
Morsian2011: Underbara ringar!!!!
Här är min ring (både förlovnings- och vigselring), älskar den!
Skulle ju visst lägga upp en bild på min förlovningsring med, gick lite fort sm vanligt :P
Ni som skriver om varför man har datum i ringarna, ni kommer ju ihåg. Jag bär min farmors ring varje dag och för mig var det inte en självklarhet villket datum de gifte sig. Därför var det roligt att ha datumen i och därför kommer jag ha det i hopp om att en dag kommer mina barnbarn att se ringen och minnas mig.
Jättefina ringar allihopa!
Här är min förlovningsring :)
Jossen: Tack!!! Ja den är nog lite annorlunda tror jag. Dels är formen och slipningen på stenen ganska ovanlig och sen har sambon och en amerikansk guldsmed designens själva ringen utifrån en gammal ring jag hittade på en auktionssajt. Kan inte sägs annat än att jag är supernöjd! :D
Här är mina :) den översta är förlovningsringen och den undre vigselringen som jag får på mitt finger i augusti