-
-
Svar på tråden Någon som haft bröllopet på restaurang Wega i Malmö?
-
Inte haft, men kommer att ha det där nu på lördag
-
Åh vad roligt, hoppas ni får en helt underbar dag! Berätta gärna vad ni tyckte om Wega efteråt!
-
Tess2011 skrev 2011-07-27 11:05:45 följande:Åh vad roligt, hoppas ni får en helt underbar dag! Berätta gärna vad ni tyckte om Wega efteråt!
Nu kan jag berätta lite mer om Wega
Hade bröllopet där i lördags och är helnöjd med allt! Vi var 50 stycken. Maten var riktigt god och man fick stora portioner så ingen behövde gå därifrån hungrig
Serveringspersonalen var toppen, mycket uppmärksamma och snabba. Tobias som jag hade mest kontakt med var riktigt snabb på att svara på mail och enkel att ha att göra med!
Är överlag riktigt nöjd med hela upplägget och kan varmt rekommendera att ha bröllopsfesten där! Har dock inte fått sluträkningen än, så vet inte riktigt vad det hela slutade på
-
Tack för att du uppdaterade mig och grattis till att du nu är fru!
Roligt att det blev så lyckat. Det enda som oroar mig är att vi ska gifta oss på vintern och då kanske inte har samma möjlighet till att vara i trädgården som nu på sommaren. Dessutom blir vi 100 personer...Hade det gått att vara dubbelt så många tror du?
Jätteglad att jag har en referens i dig, det är så svårt att avgöra hur det kommer att bli men jag håller med om att Tobias verkar kanonbra.