• Fru Tagesson

Fotograf Halmstad

Många diskuterar huruvida de ska anlita en proffesionell fotograf eller inte. Mitt råd är: Gör det! Det kan kännas som dyra pengar, men jag garanterar att det är värt varenda krona. Vi ser tillbaka på våra bilder och bara njuter. Kan inte se oss mätta på dem...

Vi gifte oss i Tylösand i Halmstad och fotograferades av Cole från www.nordicaphotography.se. Han var oerhört proffesionell! Jag kan varmt rekomendera dem. Fotografen diskuterade med oss inför dagen hur vi ville lägga upp fotograferingen och om det var några gäster som vi ville att han särskilt skulle fokusera på. Han såg ut platser för vår enskilda fotografering och hade full koll på dagsljus och bakgrunder. Vi behövde inte tänka på någonting. Underbart! 

Under vigseln, middagen och festen var han väldigt diskret, men ändå har han lyckats fånga sååå mycket på sina bilder. Det vi uppskattade allra mest var att han smälte in så bra i sällskapet och att bilderna blev så naturliga. Inte så där uppstyltade som man ibland kan se. Han har verkligen lyckats fånga allt! Hans råd var att vi skulle ignorera honom Glad Det gjorde vi och bilderna blev såå fina och personliga. Helt klart den bästa bröllopspresenten! Vi är oerhört imponerade! Här är några av våra bilder:

nordicaphotography.com/halmstad-wedding-photo...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-24 22:43
    Försökte just gå in via den länk jag angett.... www.nordicaphotography.com ska det såklart vara.... =)

Har någon testat att beställa bilder på canvasduk? Är det ett bra alternativ till vanlig framkallning? Fördelar/nackdelar?

Det jag funderar på är hållbarheten. Håller sig en canvasduk fin lika länge som ett vanligt traditionellt fotografi.

Svar på tråden Fotograf Halmstad