• bumbibjörn

HJÄLP vart går man med naglarna???? Hallstahammar-Västerås-Eskilstuna???

Hej! Hade för första gången tänkt ta min oskuld gällande naglar inför bröllopet och gå till någon och få dem fixade. Hur? Försöker sluta bita på naglarna och spara ut, men är svårt... Ev så blir det någon förlängning, men vill iaf skämma bort mig och få naglarna målade av proffs! Men så till frågan VART??? Har nyss flyttat till Hallstahammar, men tar mig lätt till både Västerås och Eskilstuna! Är det någon vänlig skäl som kan rekomendera någon??? Plus i kanten om det inte är någon svindyr...

• Svar på tråden HJÄLP vart går man med naglarna???? Hallstahammar-Västerås-Eskilstuna???
  • Fröken 25

Jag har för mig att det ligger en nail store i Västerås, precis när man går över från Gallerian till Skrapan, alltså på övervåningen i Skrapan. Jag tänkte själv kolla med dem eftersom jag gifter mig i Västerås den 13 augusti i år. Jag har dock inte kontaktat dem än, så jag har ingen uppfattning vad det kan komma att kosta.

• Juni2012

Västerås är ganska billigt vad gäller naglar, men tyvärr får du många gånger vad du betalar för. Googla och titta på bilder så hittar du någon som du tycker om!

• MalinMattias

Angelica på NagelSmycket i Eskilstuna, bättre finns inte i den regionen. Har testat MASSOR av salonger...

• bruden
    Fröken 25 skrev 2011-07-24 09:35:27 följande:
    Jag har för mig att det ligger en nail store i Västerås, precis när man går över från Gallerian till Skrapan, alltså på övervåningen i Skrapan. Jag tänkte själv kolla med dem eftersom jag gifter mig i Västerås den 13 augusti i år. Jag har dock inte kontaktat dem än, så jag har ingen uppfattning vad det kan komma att kosta.
    Dit var jag igår och pratade med dem. Fick ett väldigt bra intryck. En av kunderna som var där sa till och med att hon kommer fortsätta hos dem då hon blev så nöjd. Hon visade sina fina förlängningar/tippar så jag tvekade inte en sekund. Bokat tid hos dem till på fredag Mina tippar kommer att kosta 450:- De har också drop in men då är det nog mer för exsisterande kunder. Det tar de 380:- för.
    Jag tyckte att hon sa 550:- för lösnaglar (inte tippar) och vill man ha dekorerade tog de strax över 600:- 
  • MochR

i västerås är de på complite hår och naglar jätte duktiga!  jag går hos Pia en gång i månaden och fixar mina så självklart ska hon få fixa brud naglarna också Skrattande
    hemsidan är: www.complete.n.nu/

• Andis
    Fröken 25 skrev 2011-07-24 09:35:27 följande:
    Dom är jätte duktiga där! Jag var där själv för 3 veckor sen och naglarna blev jätte fina. Gå till Anna som jobbar där, ni kommer inte att bli besvikna :) Det kostar 550:- för fransk manikyr. Det är det garanterat värt!! Lycka till! :)
Svar på tråden HJÄLP vart går man med naglarna???? Hallstahammar-Västerås-Eskilstuna???