Snygga händer??
Har någon ett tips på hur man får snygga händer inför dagen? Inte naglar alltså, utan händer? Inpackning? cremer? Tips?
Har någon ett tips på hur man får snygga händer inför dagen? Inte naglar alltså, utan händer? Inpackning? cremer? Tips?
Ister. Mina händer är aldrig vackrare än när jag har bakat havrekex med ister i. De blir mjuka och fina i en hel vecka efteråt.
Samma sak när jag gör fläskkorv eller "pulled pork", händer blir så mjuka och härliga.
Jag har aldrig fått samma resultat med vanliga krämer.
Mycket insmörjning och så lite som möjligt av uttorkande verksamhet (såsom disk, städ osv). Unna dig en manikyr på salong med handinpackning och paraffinbad! Speciellt om ni anlitar en fotogtaf för att ta bröllopsbilder - sannolikt kommer dina händer med vigselringen hamna i rampljuset ...
diska med diskhandskar. Smörj händerna varje gång du varit i kontakt med vatten. Body shop har en mkt bra handkräm, Hemp Hand Creme med hampafröolja i.
Inför bröllopet: skrubba händerna! Precis som du skrubbar kroppen (för att få bort döda hudceller, jämnare hudton, mm).
Lycka till!
Skrubba händerna först med en peeling eller med en nagelborste och applicera en handcréme innan händer torkat. Lägg på ett tjockt lager créme innan du går och lägger dig. Ha på dig bomullshandskar på natten för extra effekt.
När du smörjer händerna skall du vara extra noga kring knogarna och mellan fingrarna. Massera in med fingrarna. Finns många bra handcrémer, men Eliazbeth Ardens 8 hour är ju en klasiker som många gillar. Annars tycker jag att Niveas crémer levererar trots att de är billiga.
Lycka till!