• Anonym

Blir så himla lessen.

I går pratade jag med min sambos mamma om hur mycket jag vill gifta mig med med min sambo. min sambo har sakt att han inte vill gifta sig för han ser inge behov eller att det är överreklamerat att göra det Min sambos mamma sa då till mig att han kanche inte vet hur han vill ha det. jag uppfattade hennes tonfal som att hon menar att han tvivlar på sina känslor och inte vet om vi ska vara tillsammans länge till. Just nu är min sambo väldikt kärleksfull och kallar mig snygging hela tiden och säger hur mycket han älskar mig så att han inte vet vad han känner för mig det tror jag inte att det handlar om. Men att så få ord från henne kan få mig så ledsen och deppig.

• Svar på tråden Blir så himla lessen.
  • Anonym

Hon kanske inte menade det på sättet som du uppfattade henne. det bästa rådet jag kan ge dig är att prata med din sambo...säg att du o hans mamma pratade o att ni kom in på giftermål o hur du uppfattade hennes ord. har svårt att tro på att han inet har sånna känslor för dig om han visar sig så kärleksfull mot dig. Men jag vet hur det är att tvivla o analysera precis allt...så blir man ledsen o deppig. Så prata med din karl o säg hur du känner dig o fråga honom rätt ut. Så slipper du gå o oroa dig!

Kram på dig o lycka till!

Svar på tråden Blir så himla lessen.